سیامک انصاری با یک مجری و بهداد سلیمی به «دعوت» می‌روند

۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۲:۱۶:۴۹
کد خبر: ۴۵۹۰۲۹
سیامک انصاری با یک مجری و بهداد سلیمی به «دعوت» می‌روند
قهرمان سنگین زن وزنه‌برداری ایران، یک بازیگر طنز و یک مجری همراه با همسرش مهمان‌های دوشنبه 29 شهریور برنامه «دعوت» هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا، سری جدید برنامه «دعوت» با اجرای برزو ارجمند و نیما کرمی از عید قربان تا عید غدیر هر شب از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

این برنامه به مناسبت عید غدیر دو قسمت خواهد بود. بخش اول این برنامه ساعت 20 تا 21 بخش دوم آن ساعت 23 تا 24 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

سیامک انصاری بازیگر آثار طنز سینما و تلویزیون که امسال فیلم «پنجاه کیلو آلبالو» به کارگردانی مانی حقیقی را بر پرده سینما داشت، همراه با بهداد سلیمی قهرمان وزنه‌برداری فوق‌سنگین مهمان بخش اول برنامه هستند.

در بخش دوم برنامه امیرعلی نبویان نویسنده، بازیگر و مجری تلویزیون و همسرش مهمان برنامه هستند. نبویان یکی از شرکت‌کنندگان مسابقه لباهنگ «خندوانه» بود و در پایان آن رقابت با رای مردم نفر اول شد.

مجتبی کشاورز تهیه‌کننده برنامه «دعوت» با کارگردانی هنری و تلویزیونی نیلوفر سعیدی است. تیتراژ این برنامه را مجید اخشابی خوانده است و محمد صفاجویی، پیمان قانع و گلبرگ فروتنی به ترتیب نویسنده، طراح دکور و مدیر تولید این برنامه تلویزیونی هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز