هومن بهمنش در شبکه مستند از «فیلم کوتاه» می گوید

۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۰۸:۳۷:۵۶
کد خبر: ۴۵۹۲۳۶
هومن بهمنش در شبکه مستند از «فیلم کوتاه» می گوید
تهیه کننده «فیلم کوتاه» از گفتگو با هومن بهمنش مدیر فیلمبرداری سینمای ایران و آشنایی با زندگی و کار آرمان خوانساری به عنوان آیتم های اصلی این قسمت از برنامه نام برد.

به گزارش خبرگزاری برنا، عماد خدابخش تهیه کننده مجموعه «فیلم کوتاه»درباره قسمت جدید این برنامه توضیح داد: این هفته آرمان خوانساری فیلمنامه نویس، کارگردان و بازیگر فیلم کوتاه مجری - مهمان ما است که مخاطبان با زندگی و کار او آشنا می شوند. او در جشن خانه سینما تندیس بهترین فیلمنامه را از آن خود کرد و در این قسمت بخش هایی از فیلم های او نیز نمایش داده می شود.

وی افزود: مهمان ویژه این قسمت هومن بهمنش مدیر فیلمبرداری سینمای ایران است که اخیرا برنده تندیس بهترین فیلم‌برداری برای فیلم «اژدها وارد می‌شود!» در جشن خانه سینما شده و درباره فیلمبرداری در فیلم کوتاه سخن می گوید.

این تهیه کننده یادآور شد: در بخش آموزشی برنامه فرخ مجیدی مدیر فیلمبرداری و مدرس سینما درباره ویژگی های فیلمبرداری در فیلم کوتاه به مخاطبان آموزش می دهد.

به گفته خدابخش، در قسمت چهاردهم «فیلم کوتاه» فیلم خارجی «کمد» به کارگردانی دیوید اف سندبرگ پخش و توسط محمدرضا کلاهی جامعه شناس نقد می شود.

«فیلم کوتاه» به کارگردانی عادل تبریزی سه شنبه ۳۰ شهریور ساعت ۲۱ از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود و چهارشنبه ۳۱ شهریور ساعت ۱۰ بازپخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز