کتابشهر با «طرح عیدانه» به پیشواز غدیر و سال تحصیلی رفت

۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۰۸:۴۸:۵۳
کد خبر: ۴۵۹۲۴۱
کتابشهر با «طرح عیدانه» به پیشواز غدیر و سال تحصیلی رفت
همزمان با اعیاد فرخنده قربان و غدیر و در آستانه سال تحصیلی جدید، طرح عیدانه در فروشگاه‌های کتابشهر ایران برپا شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی کتابشهر ایران، همزمان با دو عید قربان و غدیر و آغاز سال تحصیلی جدید فروشگاه‌­های کتابشهر در سراسر کشور طرح عیدانه فروش ویژه کتاب، محصولات فرهنگی و لوازم ­التحریر را برپا کرده است. بیش از ۴۲ شعبه فروشگاه زنجیره‌­ای موسسه کتابشهر ایران پیش از این نیز طرح فروش ویژه عیدانه «بهاریه» را به مناسبت ایام نوروز، روز مادر، روز معلم و روز پدر برپا کرده بودند.

حسین حاجی کریم، مسئول امور فروشگاه­‌های زنجیره‌­ای کتابشهر ایران، با اعلام این خبر گفت: با توجه به استقبال شهروندان در اقصاء نقاط کشور از طرح عیدانه­‌های کتابشهر، این طرح از ابتدای عید سعید قربان تا شروع سال تحصیلی برگزار می­‌شود.

وی افزود: کتاب­های ویترین عیدانه با موضوع مختلف در زمینه های دین، ادبیات، روانشناسی، تاریخ، فلسفه، جامعه­‌شناسی، دفاع مقدس، کودک و نوجوان و غیره با تخفیف­‌های ویژه اعیاد قربان و غدیر و همچنین به شهروندان به‌ویژه دانش‌­آموزان، دانشجویان، فرهنگیان خدوم و استادان گرانقدر دانشگاه که شعبات کتابشهر در شهر محل سکونت و سفر آنها دایر است، عرضه می­‌شود.

به گفته حاجی کریم، همچنین بخشی از فروشگاه‌­های کتابشهر از سال­‌های گذشته اقدام به تهیه بانک اطلاعاتی «مشتریان وفادار کتابشهر» با عنوان کتاب دوستان کرده‌­­اند که دارندگان کارت‌­های مربوط به این بانک اطلاعاتی، می­‌توانند در طرح بهاریه خدماتی چون تخفیف­‌های ویژه مشتریان وفادار برای خرید کتاب و پیامک­‌های فرهنگی و ... دریافت کنند.

وی افزود: همچنین برگزاری ده‌ها مسابقات کتابخوانی با همکاری نهادهای فرهنگی در استان ها از جمله دیگر برنامه‌­های این موسسه در روزها و هفته‌­های اخیر است.

طرح عیدانه که از روز عید قربان شروع شده تا پایان روز جمعه، ۲ مهر ادامه دارد. علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره طرح عیدانه کتابشهر، پراکندگی جغرافیایی، آدرس، نشانی و فعالیت‌های ۴۲ شعبه کتابشهر می­توانند به پایگاه اطلاع رسانی این موسسه به نشانی www.ketabshahr.com مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز