جرد لتو پا جای پای اندی وارهول می‌گذارد

۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۱۰:۵۰
کد خبر: ۴۵۹۴۶۶
جرد لتو پا جای پای اندی وارهول می‌گذارد
جرد لتو بازیگری که جایزه اسکار را در کارنامه دارد، به زودی در نقش اندی وارهول گرافیست مشهور جهان جلوی دوربین می‌رود.

به گزارش خبرگزاری برنا، به نقل از آسوشیتدپرس، بازیگر «جوخه خودکشی» قرارداد بازی در نقش اندی وارهول هنرمند افسانه‌ای قرن بیستم را امضا کرد.

فیلمنامه این فیلم زندگینامه‌ای توسط ترنس وینتر نویسنده «گرگ وال استریت» نوشته می‌شود.

وینتر این فیلمنامه را برمبنای بیوگرافی نوشته شده توسط ویکتور بوکریس در سال ۱۹۸۹ که درباره این استاد هنر پاپ است، می‌نویسد. لتو امتیاز این کتاب را خریده است.  

لتو به این پروژه علاقه خاصی دارد و مدت‌ها به این کار چشم داشته است.

این بازیگر ۴۴ ساله این فیلم را در کنار مایکل دو لوکار که تهیه کننده «کاپیتان فیلیپس» و «شبکه اجتماعی» بود، تهیه می‌کند. هنوز کارگردانی برای این  پروژه تعیین نشده است.

وارهول چهره نمادین دهه ۱۹۶۰ در صحنه هنر زیرزمینی نیویورک بود و به چهره برجسته هنر مردمی بدل شد و امضای او پای اثر به هنر پاپ اعتبار بخشید.

او بیش از همه برای تصویر کردن چهره افراد شناخته شده‌ای چون مریلین مونرو به شهرت رسید. وی که سال ۱۹۸۷ در ۵۸ سالگی درگذشت نویسنده و فیلمسازی پیشرو نیز بود.

این جدیدترین فیلمی است که جرد لتو برای بازی در آن قرارداد امضا کرده و آخرین نقش او جوکر در فیلم «جوخه خودکشی» بود که ماه پیش اکران شد. لتو قرار است در فیلم جدید «بلید رانر» که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده بازی کند. هریسون فورد و رایان گاسلینگ دیگر بازیگران این پروژه هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز