خالق سریال عنوان کرد:

فیلم سینمایی «دانتون ابی» بدون مگی اسمیت ممکن نیست

۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۲:۰۰:۲۹
کد خبر: ۴۶۰۱۰۲
فیلم سینمایی «دانتون ابی» بدون مگی اسمیت ممکن نیست
در حالی که خیلی‌ها منتظر ساخت فیلم سینمایی «دانتون ابی» هستند، سازنده این سریال گفته است بدون حضور مگی اسمیت ساخت چنین فیلمی غیرممکن خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، کاملا بدیهی است که هیچ یک از طرفداران سریال «دانتون ابی» نمی‌توانند ساخت فیلمی از این مجموعه را بدون حضور مگی اسمیت که همین هفته برای ایفای نقشش در این سریال به عنوان کنتس گرانتام برنده جایزه امی شد، تصور کنند.  

اسمیت بی شک محبوب‌ترین شخصیت مجموعه است و میل آنلاین گزارش کرده که او در فیلم سینمایی این مجموعه همچنان در نقش مادربزرگ حاضر خواهد شد.

در حالی که جولین فِلوز خالق سریال پرطرفدار «دانتون ابی» چندی پیش اعلام کرده بود این سریال ممکن است در قالب یک فیلم سینمایی روی پرده نقره‌ای برود و مطمئنا نسخه سینمایی این سریال درام را خواهد نوشت، مگی اسمیت سال پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود او نمی‌تواند در فیلم سینمایی مجموعه در نقش مادربزرگ بازی کند چون معلوم نیست چه سنی باید داشته باشد. وی گفته بود در فیلم سینمایی مادر بزرگ ۱۱۰ ساله خواهد بود و این ممکن نیست و حضور او در این نقش نمی‌تواند جالب باشد.

از سوی دیگر مایکل فاکس که در سریال در نقش اندی پارکر بازی کرده است، گفت: فیلم در صورتی جالب است که همه مجموعه را با هم داشته باشد ولی با حضور مگی اسمیت در واقع مهر کیفیت بر مجموعه می‌خورد.  

در همان برنامه امی که مگی اسمیت جایزه گرفت، «فلوز» سازنده سریال گفت: عاشق ساخت این فیلم هستم چون فیلم سینمایی به خاطر این که می‌توان هزینه بیشتری بابت آن صرف کرد، ابعاد وسیع‌تر و جالب‌تری خواهد داشت.

در عین حال او در برنامه «صبح به خیر بریتانیا» در ادامه حرف‌هایش گفت: تا آنجا که بتوانم، همه تلاش من این است که همه شخصیت‌ها را با همه بازیگران سریال داشته باشیم.

پنجاه و دومین و آخرین قسمت این سریال روز کریسمس ۲۰۱۶ روی آنتن رفت.

بانو مارگارت ناتالی اسمیت ۸۲ ساله، دارنده لقب DBE از ملکه انگلیس، بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر است که از سال ۱۹۵۲ تا کنون مشغول بازی ‌است.

او جوایز زیادی از ‌جمله بفتا، اسکار، دو گلدن گلوب، دو جایزه امی، یک لارنس الیویه، دو جایزه انجمن بازیگران نمایش و یک جایزه تونی در کارنامه دارد. او نقش پروفسور مینروا مک‌گونگال از استادان هاگوارتز را در سری «هری پاتر» هم ایفا کرده بود.

سریال «دانتون ابی» که داستان خاندان آریستوکرات کراولی را روایت و در عین حال ماجراهایی از پیشخدمت‌ها و اعضای دورتر خانواده را تصویر می‌کرد در اپیزود آخر موفق شد تا ۶.۹ میلیون بیننده را در روز کریسمس (۲۵ دسامبر) پای تلویزیون‌ها بنشاند.

این آمار موفق ترین آمار از نظر جذب مخاطب در ۶ فصلی بود که این سریال روی آنتن می رفت.

این سریال که توسط جولیان فلوز ساخته شد، جوایز متعددی را در فصل‌های مختلف خود کسب کرد و همزمان از شبکه پی‌بی‌اس آمریکا نیز پخش شد.

این سریال تلویزیونی در قالب زندگی یک خانواده اشرافی وضعیت تغییر فرهنگی بریتانیا در اوایل قرن بیستم را در خلال تغییرات سیاسی و اجتماعی بررسی می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز