اکران نیمه شب اتفاق افتاد با حضور تینا پاکروان و گوهر خیر اندیش در تورنتو

۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۱:۲۷:۲۸
کد خبر: ۴۶۰۳۳۵
اکران نیمه شب اتفاق افتاد با حضور تینا پاکروان و گوهر خیر اندیش در تورنتو
گوهر خیراندیش اندیش و تینا پاکراون، بازیگر و کارگردان نام آشنا و توانای سینمای ایران مهمان فستیوال سینه‌ایران خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری برنا، فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» ماه آینده در فستیوال فیلم‌های ایرانی تورنتو روی پرده خواهد رفت. در این اکران تینا پاکروان، کارگردان، و گوهر خیراندیش، بازیگر این فیلم در سالن حضور خواهند داشت. پخش بین الملل فیلم بر عهده نگین موسوی است.

«نیمه شب اتفاق افتاد» که دومین ساخته تینا پاکروان است در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت. به نقل از کارگردان، این فیلم حال و هوای تهران امروز و عشق‌های نامتعارفی را دارد که در آن شکل می‌گیرد. عشق‌های که با تفاوت سنی عجیب و یا در طبقات اجتماعی متفاوت اتفاق می‌افتد.

حامد بهداد، رویا نونهالی، آتیلا پسیانی، گوهر خیراندیش، ستاره اسکندری، رابعه اسکویی، سینا رازانی، مهراب رضایی و شقایق فراهانی گروه بازیگری این فیلم را تشکیل می‌دهند.

جشنواره فیلم‌های ایرانی تورنتو که دومین سال برگزاری خود را تجربه می‌کند، با تمرکز بر سینمای روز ایران و استعدادهای نوظهور این عرصه، بیش از ده عنوان از بهترین‌های سال سینمای ایران را به تورنتو خواهد آورد. این جشنواره در روزهای چهاردهم تا شانزدهم اکتبر در سالن شماره ۲ مجتمع تیف بل لایت باکس تورنتو، با حضور تنی چند از چهره‌های شناخته‌شده سینمای ایران برگزار خواهد شد.

نظر شما