دو خبر از رادیو

صدای «کوچک اما پهلوان» را بشنوید/ آموزش‌های قرآنی در رادیو

۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۵:۱۱:۳۵
کد خبر: ۴۶۲۳۰۲
صدای «کوچک اما پهلوان» را بشنوید/ آموزش‌های قرآنی در رادیو
رادیو نمایش سریال «کوچک اما پهلوان» را روی آنتن می برد و رادیو قرآن نیز مجموعه برنامه‌های آموزش تخصصی قرآن کریم را ویژه قرآن آموزان تدارک دیده است.

 به گزارش خبرگزاری برنا، سریال رادیویی «کوچک اما پهلوان» به کارگردانی رضا عمرانی از رادیو نمایش پخش می‌شود. این نمایش را غلامرضا قاسمیان نوشته و داستان آن درباره زندگی شهید طوقانی است که او را در کودکی پهلوان کوچولو خطاب می‌کردند.

در این نمایش هنرمندانی چون رحمان باقریان، شمسی صادقی، مهرداد عشقیان و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می‌پردازند. «کوچک اما پهلوان» به تهیه‌کنندگی عذرا وکیلی، صدابرداری علی حاجی‌نوروزی و افکت محمدرضا قبادی‌فر از ۶ مهرماه ساعت ۹:۴۵ دقیقه روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

آموزش های تخصصی قرآن در رادیو

گروه آموزش رادیو قرآن هر شب از ساعت ۲۰ الی ۲۰:۳۰ مجموعه برنامه های آموزش تخصصی قرآن کریم را ویژه قرآن آموزان رده های تکمیلی تولید و پخش می کند. بر اساس درخواست و اعلام نیاز مخاطبان به ویژه قرآن آموزانی که پایه های مقدماتی را در آموزش های قرآنی پشت سر گذاشته اند، مجموعه برنامه های آموزش تخصصی قرآن کریم در رشته های مختلف و با حضور کارشناسان و استادان برجسته کشور در رادیو قرآن تولید و هر شب روی آنتن می رود.

بر این اساس شنبه ها «آموزش ترتیل خوانی قرآن» به کارشناسی احمد ابوالقاسمی و یکشنبه ها «آموزش تجوید تحقیقی» به کارشناسی محمدرضا ستوده نیا از رادیو قرآن پخش می شود.

دوشنبه شب ها برنامه «با ستارگان» شامل بیان زندگینامه قاریان برتر جهان اسلام و سه شنبه های هر هفته «آموزش وقف و ابتدا» بر اساس مصحف محشی به کارشناسی کریم دولتی روی آنتن رادیو قرآن می رود.

همچنین شنوندگان و مخاطبان رادیو قرآن می توانند چهارشنبه شب ها برنامه «در محضر قرآن» را به کارشناسی حمیدرضا مستفید و پنجشنبه ها نیز برنامه «تجوید تحقیقی» به کارشناسی محمدرضا ستوده نیا را از طریق این شبکه رادیویی دنبال کنند.

جمعه شب نیز برنامه «با ستارگان» زندگینامه قاریان برتر جهان اسلام را روایت و تقدیم حضور شنوندگان شبکه رادیویی قرآن می کند.

علاقمندان به مباحث آموزشی تخصصی قرآن کریم می توانند هر شب این برنامه ها را از ساعت ۲۰ لغایت ۲۰:۳۰ روی طول موج رادیو قرآن FM۱۰۰ و AM۹۰۰ بشنوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز