گفت وگو با طراح دستگاه مولد تولید همزمان برق و حرارت در «دات آی آر»

بررسی دستگاه مولد تولید همزمان برق و حرارت در «دات آی آر»

۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۴:۳۹:۲۹
کد خبر: ۴۶۲۸۳۸
بررسی دستگاه مولد تولید همزمان برق و حرارت در «دات آی آر»
رنامه چهارشنبه 7 مهرماه برنامه «دات آی آر» به دستگاه مولد تولید همزمان برق و حرارت تحت عنوان Combined Heat and Power یا همان (CHP) اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، احمد جهاندیده طراح این سیستم مهمان «دات آی آر» است تا در خصوص ویژگی ها و کارآیی دستگاه (CHP) به بیان توضیحاتی بپردازد.

این ایده جزو طراح های کلانیست که در پژوهشگاه نیرو در حال تولید است. از مشخصات ویژه این دستگاه می توان به صرفه جویی در مصرف انرژی، کاربری در مصارف خانگی و صنعتی و همچنین راندمان بالای آن اشاره کرد. همچنین این طرح از جمله سیستم های پدافند غیرعامل محسوب می شود که آن را غیرقابل هک و دسترسی می کند.

گفتنی است هدف این برنامه تصویر اقتصاد دانش بنیان و ترویج استفاده از ایده های برتر برای کسب موفقیت در فضای کسب و کار است و در این راستا کسانی که با وجود محدودیت های گوناگون، راه های نوینی برای کسب درآمد از علم و خلق ایده های کارآمد یافته اند به این برنامه دعوت می شوند.

«دات آی آر» با حمایت ستاد توسعه فرهنگ، علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در گروه امور اجتماعی شبکه دو سیما تولید شده و با تهیه کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی و اجرای آرمین قاسم زاده سه شنبه و چهارشنبه هر هفته بعد از خبر 20:30 به روی آنتن می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز