سریال "گشت ویژه" از امشب روی آنتن شبکه یک

۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۰۹:۱۷:۳۱
کد خبر: ۴۶۳۶۱۶
سریال گشت ویژه از امشب روی آنتن شبکه یک
اولین قسمت از مجموعه تلویزیونی «گشت ویژه» امشب از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی، سریال 10 قسمتی گشت ویژه به کارگردانی مهدی رحمانی و تهیه کنندگی سعید سعدی از امشب دهم مهر ساعت 22:20 به روی آنتن می رود.

موضوع این سریال درباره ماجراهای یک گروه پلیس زبده و ورزیده است که در چالش با پرونده های پلیسی، به رویارویی و حل و فصل آنها می‌پردازند.

کاراکترهای سریال شامل چند جوان است که به‌عنوان نیروهای گشت انتظامی فعالیت می‌کنند و درسطح شهر با یک اتفاق روبه‌رو می‌شوند و آن را پیگیری می‌کنند. در هر قسمت از داستان اتفاق و حادثه‌ای رخ می‌دهد که این سه نفر را درگیر می‌کند و این گشت نیز براساس ماموریت خاص خود وقایع سطح شهر را کنترل می‌کنند.

با اعلام تهیه کننده گشت ویژه، تا الان هشت قسمت از این سریال تدوین نهایی شده و آماده تحویل برای پخش است. سعید سعدی اظهار داشت: فردا شب(یکشنبه 11 مهر) با حضور حمید گودرزی، شاهد احمدلو و پدرام شریفی و ضبط تصاویر خیابانی و داخل خودرو، فیلمبرداری این پروژه به پایان می رسد. این تهیه کننده افزود: این سریال، اپیزودیک است و در هر اپیزود به موضوعات مختلفی از جمله کلاهبرداری، سرقت منزل و خودرو، عتیقه فروشی و مواد مخدر پرداخته شده است.

سعدی ادامه داد موضوع اولین قسمت گشت ویژه، آدم ربایی و گروگانگیری است که امشب بینندگان شاهد آن خواهند بود. طلا معتضدی نویسنده، بابک میرزاخانی آهنگساز ومهدی سعدی تدوینگر این سریال هستند. محمد معتمدی هم تیتراژ پایانی این سریال را خوانده است. بهمن محمدزاده شاعر، افشین عزیزی تنظیم و میلاد فرهودی میکس و مسترینگ قطعه «پرواز» را انجام داده اند.

حمیدگودرزی، شاهد احمدلو، پدرام شریفی، محمود پاک نیت، امیرکاظمی، داریوش اسدزاده، سوگل طهماسبی، آزیتا لاچینی، مهرداد فلاحتگر، حسین سلیمانی و طوفان مهردادیان درسریال گشت ویژه ایفای نقش کردند. مجموعه تلویزیونی گشت ویژه محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک و با مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی نیروی انتظامی در 10 قسمت 50 دقیقه ای تولید شده است. این سریال هر شب از امشب تا 19 مهر حوالی ساعت 22:20 به روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما