چشم طلایی جشنواره زوریخ برای «اولی ماکی»

۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۴:۴۱:۰۹
کد خبر: ۴۶۴۹۶۶
چشم طلایی جشنواره زوریخ برای «اولی ماکی»
فیلم «شادترین روز در زندگی اولی ماکی» جایزه بهترین فیلم جشنواره بین‌امللی زوریخ را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، «شادترین روز در زندگی اولی ماکی» اولین ساخته بلند «جوهو کاسمانن» که در جشنواره فیلم کن جایزه بخش «نوعی نگاه» را دریافت کرد، در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم زوریخ در کشور سوییس نیز به جایزه چشم طلایی بهترین فیلم دست یافت.

این فیلم درباره رقابت بوکسور سبک وزن قهرمانی جهان بین «اولی ماکی» یک نانوای روستایی و یک بوکسور صاحب عنوان آمریکایی به نام «دیوی مور» است.

«شادترین روز در زندگی اولی ماکی» که نماینده سینمای لهستان در شاخه بهترین فیلم خارجی در اسکار 2017 هست، جایزه نقدی 25700 دلاری بهترین فیلم جشنواره زوریخ را نیز از آن خود کرد.

«جوهو کاسمانن» کارگردان این فیلم پس از دریافت جایزه گفت: "دریافت جایزه همیشه خوب است و از استقبال مخاطبان از فیلم خوشحالم. به نظر می‌رسد این فیلم با همه افراد با پیش زمینه‌های مختلف ارتباط برقرار کرده است و بازخورد تماشچیان در جشنواره زوریخ نیز خیلی خوب بود".

در سایر بخش‌های جشنواره فیلم زوریخ، فیلم «خانم B، زنی از کره شمالی» به کارگردانی «یرو یون» جایزه بهترین مستند بین‌المللی این رویداد سینمایی را به خود اختصاص دارد و جایزه بهترین فیلم بخش سینمای «سوئیس، آلمان و اتریش» نیز به «اندوخته‌های نهان» ساخته «والنتین هیتز» از اتریش رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز