نمایش آثار و رونمایی از آخرین کتاب ناصر اویسی در «آرت سنتر»

۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۳:۴۶:۲۶
کد خبر: ۴۶۵۴۳۳
نمایش آثار و رونمایی از آخرین کتاب ناصر اویسی در «آرت سنتر»
تازه‌ترین کتاب گزیده آثار نقاشی ناصر اویسی در حالی جمعه ۱۶ مهرماه ساعت ۱۶ در آرت سنتر باغ (انجمن خوشنویسان) رونمایی می شود که نمایشگاه این هنرمند نیز در همین مکان افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، کتاب گزیده آثار ناصر اویسی در ۱۶۳ صفحه و شامل آثار متنوعی از این هنرمند سرشناس ایرانی مقیم آمریکا، از سوی خانه فرهنگ و هنر گویا و با مقدمه ای از مسعود اویسی منتشر شده است.

ناصر اویسی از سال ۱۹۵۰ تا کنون نمایشگاه های بسیاری در سراسر جهان برگزار کرده است. از آن جمله می توان به نمایشگاه های دو نفره اش با سالوادور دالی، پیکاسو، دابفت، فلیکس و شاگال اشاره کرد. او جوایز متعددی را از بی ینال ها و نمایشگاه های بین المللی کسب کرده است. آثار او در موزه های آتن، بارسلونا، بلگراد، بروکسل، رم، تهران، مادرید، نیویورک، پاریس، لندن، زوریخ، برلین و ... نگهداری می شود.

جولیو کارلو ارگان هنرشناس معروف ایتالیایی درباره نقاشی های اویسی می گوید: سبک نقاشی اویسی شعرگونه است و آن را در حد فاصل نقاشی و خط معلق نگه می دارد.

کتاب گزیده آثار ناصر اویسی دومین کتاب گزیده آثار این هنرمند است که پس از انقلاب اسلامی در ایران به چاپ رسیده است.

 نمایشگاه آثار ناصر اویسی از ۱۶ تا ۲۶ مهر در آرت سنتر باغ به نشانی بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، شماره ۱۴۵ دائر خواهد بود و علاقمندان می توانند برای دیدن از آثار همه روزه از ساعت ۱۲ تا ۲۱ به این مجموعه مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز