معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی:

مخالف اکران فیلم در تاسوعا و عاشورا هستیم

۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۲:۴۸:۲۲
کد خبر: ۴۶۶۲۹۵
مخالف اکران فیلم در تاسوعا و عاشورا هستیم
درپی پیشنهاد اخیر رییس شورای صنفی نمایش مبنی بر اکران فیلم‌های مناسبتی در ایام تاسوعا و عاشورا به سینمادارها، حبیب ایل‌بیگی گفت: ضمن احترام به پیشنهاد شورای صنفی نمایش که توجه به فیلم‌های دفاع مقدسی وعاشورایی دارد، با اکران فیلم در ایام تاسوعا و عاشورا موافق نیستم.

به گزارش خبرگزاری برنا، معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی  با اشاره به پیشنهاد اخیر شورای صنفی به سینماداران مبنی بر این‌که هر سینماداری تمایل داشته باشد می‌تواند فیلم مناسب این ایام را در تاسوعا و عاشورا اکران کند، ادامه داد: ‌اغلب سینماداران موافق اکران فیلم در این روزها نیستند، چون خوب می‌دانیم عاشقان آقا عبدالله حسین (ع)علاقه‌مند به شرکت در مراسم عزاداری هستند و فرصت حضور در سینما را نخواهند داشت.

او افزود: ضمن دعوت از مردم برای حضور در هیات‌های عزاداری، تاکید می‌کنیم که سینماها در ایام عاشورا و تاسوعا تعطیل خواهند بود.

 شورای صنفی نمایش پیشنهاد اکران فیلم‌هایی را مانند هیهات، اروند، کربلا جغرافیای یک تاریخ، در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی داده بود، اما با اعلام این مسوول سینمایی، اکران این فیلم‌ها در روزهای تاسوعا و عاشورا منتفی خواهد بود.

 

برای عضویت در کانال تلگرامی برنا اینجا کلیک کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز