«پنج ثانیه برف» به روزهای آخر تمرین رسید

۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۳:۵۴:۳۷
کد خبر: ۴۶۶۹۵۴
«پنج ثانیه برف» به روزهای آخر تمرین رسید
«پنج ثانیه برف» با بازی رویا تیموریان، فرشته صدر عرفایی و... روزهای آخر تمرین را سپری می کند و از ۲۵ مهر در تالار حافظ به صحنه می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا، «پنج ثانیه برف» از ۲۵ مهرماه هر روز ساعت ۲۰:۳۰ در تالار حافظ روی صحنه خواهد رفت. پیش فروش بلیت های این نمایش به کارگردانی مرتضی میرمنتظمی آغاز شده است و بازیگران این گروه آخرین تمرین‌های خود را برای اجرا انجام می‌دهند.

«پنج ثانیه برف» عنوان تازه ترین نمایش میرمنتظمی است که بعد از ایام عزاداری ماه محرم و از تاریخ ۲۵ مهر در تالار حافظ روی صحنه می‌رود.

این روزها بازیگران و عوامل این اثر نمایشی مشغول تمرینات نهایی هستند و خود را برای اجرای نخست این نمایش آماده می‌کنند.

رویا تیموریان بازیگر سینما و تئاتر بعد از مدت ها با نمایش «پنج ثانیه برف» به تالار حافظ باز می‌گردد. فرشته صدر عرفایی، آزاده صمدی، سپیده صباغ و سارا لاهوت دیگر بازیگران این نمایش هستند.

عباس جمالی نویسندگی این نمایش را بر عهده دارد و همچنین تنها بازیگر مرد آن است.

طبق برنامه ریزی های انجام شده این نمایش ۱۵ شب در تالار حافظ اجرا می شود و در سه روز اول با سی درصد تخفیف به فروش خواهد رسید.

این اثر، تازه ترین نمایش مرتضی میرمنتظمی و گروه تئاتر مشق، بعد از اجرای آثاری هم چون «مالی‌سویینی»، «P۲»، «ابرها»، «فرکانس»، «زن،مرد» و «فیل قرمز»، محسوب می شود که این بار «پنج ثانیه برف» قرار است در تالار حافظ روی صحنه برود.

لیست عوامل اصلی این نمایش عبارتند از نویسنده: عباس جمالی، کارگردان، طراح صحنه و لباس: مرتضی میرمنتظمی، مجری طرح: محمد قدس، طراح نور: عبدالصادق مصدق، طراحی صدا و موسیقی: محمدرضا جدیدی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: امیر ابراهیم زاده، مدیر اجرایی: رضا درویش، منشی صحنه: زهرا آقا بلاغی، مدیران صحنه: حمیدرضا گودرزی، سالار یعقوبی، گروه تبلیغات مجازی: هه ژار رمضانی، ساناز تیموری، امیر قالیچی و مشاور رسانه ای: سام بهشتی.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز