برای پخش در شبکه آموزش

سری جدید برنامه «سفید» تولید می‌شود/ پخش از اوایل آبان

۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۸:۵۹:۲۷
کد خبر: ۴۶۷۲۱۹
سری جدید برنامه «سفید» تولید می‌شود/ پخش از اوایل آبان
طراح، کارگردان و تهیه‌کننده برنامه «دو قدم مانده به صبح» سری جدید «سفید» را از اوایل آبان ماه روی آنتن شبکه آموزش می برد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سعید بشیری تهیه‌کننده که پیش از این برنامه‌هایی چون «دو قدم مانده به صبح» و «دور میز شب» را تولید کرده بود درباره سری جدید مجموعه «سفید» گفت: هم اکنون مراحل آماده سازی دکور در حال انجام است و دکوری که در سری پیشین روی آنتن رفته بود کامل تغییر می کند.

وی افزود: حال و هوای برنامه از نظر فضای صحنه شناسنامه کارهای قبلی ام چون «دور میز شب»، «دوباره نگاه کن» و «دو قدم مانده به صبح» را دارد و دارای زمینه سفید با المان های رنگی متحرک و متنوع و قابل جابجایی است.

بشیری توضیح داد: هر شب این برنامه آیتم مخصوص خود را دارد به عنوان مثال در شب نقاشی علاوه بر داشتن گزارش های مرتبط با موضوع، نماهنگ هایی با استفاده از آثار هنرمندان بزرگ تجسمی تهیه کردیم. در شب سینما نماهنگ ها از روی فیلم های شاخص که به واسطه جنبه خاص تکنیکی و فنی ارزشمند بودند ساخته شده و در شب تئاتر برخلاف سری پیشین تلاش داریم اجراهایی را که روی صحنه هستند پوشش دهیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه «سفید» در شب انجمن منتقدان خانه تئاتر ایران برنامه برگزیده سال شناخته شد، اظهار کرد: تیم سری جدید همان اعضای گروه پیش است و سعید اسلام زاده مجری و داوود آجرلو دیگر تهیه کننده این برنامه خواهد بود. سری جدید مجموعه «سفید» از اوایل آبان ماه روی آنتن شبکه آموزش خواهد رفت.

مجموعه برنامه «سفید» پنج شب در هفته پخش خواهد شد و سینما، تئاتر، هنرهای تجسمی، انیمیشن و جلوه های بصری و بازی کامپیوتری و همچنین مطالعات و پژوهش فرهنگی موضوع های اصلی برنامه هستند که هر کدام شبی را به خود اختصاص داده و مجری کارشناسان متخصص خود را دارند.

نظر شما