مرتضی هرندی:

«همراه» را نیمه اول آبان ماه کلید می زنیم

۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۲:۲۱:۲۷
کد خبر: ۴۶۸۳۳۳
«همراه» را نیمه اول آبان ماه کلید می زنیم
مرتضی هرندی با بیان اینکه قصد دارد «همراه» را به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برساند از آغاز فیلمبرداری آن در نیمه اول آبان ماه گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا، مرتضی هرندی کارگردان سینما در گفتگو درباره زمان آغاز فیلمبرداری فیلم سینمایی «همراه» گفت: با توجه به اینکه قرار است این فیلم را به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برسانیم باید تا ۱۵ آبان ماه آن را کلید بزنیم، زیرا درصدد تولید یک اثر خوب در شان سینمای ایران هستیم.

وی افزود: من در این سال ها فیلمنامه های خوب زیادی خوانده ام اما باید بگویم فیلمنامه «همراه» به نویسندگی رویا غفاری یکی از آثار متفاوت، قوی و محکم در حوزه درام اجتماعی است که درباره آن پژوهش های زیادی صورت گرفته است.

هرندی با اشاره به نام این اثر عنوان کرد: «همراه» نامی بود که ما فیلمنامه آن را ابتدا با همین اسم ثبت کرده بودیم اما در همان زمان هم اعلام کردیم که این نام موقت است و به زودی آن را تغییر می دهیم.

این کارگردان با اشاره به موضوع «همراه» بیان کرد: این فیلم یک موضوع خانوادگی دارد به عبارتی بروز مشکلی در یک خانواده باعث جدایی آنها می شود، در واقع «همراه» داستان گناه است و معصومیت، داستان یقینی گمشده... فصل فراموشی رویاها و رنگ باختگی خاطره ها... .

هرندی در پایان اظهار کرد: هرچند مذاکراتی با برخی برای حضور در این فیلم انجام داده ایم اما هنوز با کسی به نتیجه نرسیده ایم با این وجود این فیلم به طور کامل در تهران و در ۳۵ جلسه ضبط می شود.

نظر شما