در جشنواره فیلم «ابوجا»

جایزه «ستاره طلایی» به آهنگساز «حکایت عاشقی» رسید

۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۲:۳۲:۲۷
کد خبر: ۴۶۸۷۳۴
جایزه «ستاره طلایی» به آهنگساز «حکایت عاشقی» رسید
آهنگساز فیلم «حکایت عاشقی» جایزه «ستاره طلایی» جشنواره بین المللی فیلم «ابوجا» در نیجریه را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، ارشک رفیعی آهنگساز فیلم سینمایی «حکایت عاشقی» به کارگردانی احمد رمضان زاده تندیس بهترین موسیقی متن  را از سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم «ابوجا» در کشور نیجریه دریافت کرد.

فیلم سینمایی «حکایت عاشقی» به کارگردانی احمد رمضان زاده و به تهیه کنندگی مسعود جعفری جوزانی با بازی بهرام رادان، قطب الدین صادقی، مرحوم بهمن زرین پور، شیلان رحمانی و شوان عطوف در جدیدترین حضور بین المللی خود در سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم «ابوجا» Abuja در نیجریه روی پرده رفت.

مراسم اختتامیه سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «ابوجا» با حضور «محمد لیو» وزیر فرهنگ و اطلاع رسانی دولت فدرال نیجریه، سفیران کشورهای مختلف و تعدادی زیادی از هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون در سالن سینما «سیلوربرد» در شهر ابوجا پایتخت کشور نیجریه برگزار شد و فیلم سینمایی «حکایت عاشقی» در بخش های بهترین فیلم های بلند سینمایی و بهترین موسیقی متن، کاندید دریافت جایزه بود که در نهایت توانست جایزه تندیس «ستاره طلایی» بهترین موسیقی متن این جشنواره را از آن خود کند.

سعید امیدی سرپرست رایزنی فرهنگی ایران در این کشور، این جایزه را به نمایندگی از عوامل این فیلم از هیات داوران این جشنواره دریافت کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز