اینجا پایتخت نیست از صدای پایتخت شنیده می‌شود

۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۹:۳۱:۲۰
کد خبر: ۴۷۰۵۰۳
اینجا پایتخت نیست از صدای پایتخت شنیده می‌شود
شبکه رادیویی تهران این بار از استان تهران گذر کرده و با سفرنامه «اینجا پایتخت نیست» گذری به خارج از تهران زده و با سفرنامه همراه مخاطبان است.

به گزارش خبرگزاری برنا، صادق داوری فر تهیه کننده برنامه با اعلام این خبر گفت: برنامه «اینجا پایتخت نیست» کار جدیدی از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که این بار فراتر از مرزها رفته و از این سو و آن سوی کشور روی آنتن می رود. در سفرنامه اینجا پایتخت نیست به تمام ایران سفر می شود تا هموطنان ما بیشتر با مردم و آیین های آنها آشنا شوند.

وی ادامه داد: در برنامه اینجا پایتخت نیست، برخلاف مستندهای دیگر که به معرفی مکان ها، طبیعت و اماکن تاریخی پرداخته می شود، گردشگری و طبیعت دغدغه نیست و بیشتر تمرکز بر مردم شناسی است. این برنامه سفرنامه ای مردم شناسانه است که انسانها مد نظر هستند نه طبیعت و شهرها.

 داوری فر با اشاره به بررسی سبک و سیاق زندگی مردم در جای جای وطنمان ایران، افزود: مسیر جاذبه های خود را دارد که ما را جذب می کند، در این برنامه به فراخور مسیر به استان های کشور سر زده می شود تا مخاطبان با فرهنگ و آیین و سنن یکدیگر آشنا شوند و بدانند در نقاط دور و نزدیک کشورمان مردم چه آداب و رسوم و سبک زندگی دارند.

 به گفته تهیه کننده برنامه، به فراخور فضا به استان های آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان، گرگان و... سفر می کنیم تا بیشتر با رویکرد اقتصادی شهروندان مان آشنا شویم، در بخش هایی از برنامه با کارآفرینان خلاق، نوآوران و ... گفت وگو می شود و با افرادی که به نوعی خاص یا شرایط ویژه ای دارند مصاحبه خواهد شد.

برنامه اینجا پایتخت نیست را می توانید هر پنجشنبه ساعت 18 از رادیو تهران دنبال کنید.  

 

برای عضویت در کانال تلگرامی برنا اینجا کلیک کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز