سیروس مقدم با اوج همکاری می‌کند/ تولید سریال «هنگام بیداری»

۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۳:۱۳:۵۳
کد خبر: ۴۷۰۶۹۴
سیروس مقدم با اوج همکاری می‌کند/ تولید سریال «هنگام بیداری»
سازمان هنری رسانه‌ای اوج پیش تولید سریال الف ویژه «هنگام بیداری» را به کارگردانی سیروس مقدم آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، پیش تولید سریال «هنگام بیداری» سریال الف ویژه سازمان هنری رسانه‌ای اوج آغاز شد. مدیر مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه ای اوج درباره این پروژه گفت: موضوع سریال «هنگام بیداری» واقعه تاریخی مقاومت مردم بوشهر و شخصیت آیت الله سید عبدالحسین لاری است که طرح اولیه آن مربوط به سال ۹۰ بوده و فیلمنامه آن نیز پس از چند بار بازنویسی و تجدید در حال حاضر به قلم علی طالب آبادی مراحل پایانی نگارش را طی می‌کند.

حبیب الله والی نژاد ادامه داد: با عنایت به فاخر بودن این سریال طبیعتا حساسیت‌هایی برای انتخاب کارگردان این کار وجود داشت و در جمع بندی‌ها به این نتیجه رسیدیم که سیروس مقدم می‌تواند کارگردانی این اثر را به نحو مطلوبی به عهده بگیرد. چرا که مخاطب شناسی، تعلق خاطر شخصی وی به موضوع مقاومت مردم بوشهر و همچنین تجربه و سرعت عمل کارگردان در تولید سریال‌های تلویزیونی از خصوصیات سیروس مقدم است که می‌تواند در ساخت این سریال اثر مثبت بگذارد.

والی نژاد در پایان گفت: در حال حاضر پیش تولید کار آغاز شده و مشغول بازبینی لوکیشن‌ها هستیم. همچنین پیش بینی می‌شود طی مدت یک سال و نیم تولید این سریال به اتمام برسد.

سریال حدودا ۴۰ قسمتی «هنگام بیداری» به تهیه کنندگی حبیب الله والی نژاد و کارگردانی سیروس مقدم، سریال الف ویژه ای است که سازمان هنری رسانه‌ای اوج تولید آن را آغاز کرده است.

 

برای عضویت در کانال تلگرامی برنا اینجا کلیک کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز