عباس میرهاشمی دبیر پنجمین رویداد «۱۰ روز با عکاسان» شد

۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۰۹:۲۰:۲۹
کد خبر: ۴۷۲۱۰۲
عباس میرهاشمی دبیر پنجمین رویداد «۱۰ روز با عکاسان» شد
سید عباس میرهاشمی با رای و نظر هیات مدیره انجمن عکاسان ایران و حکم رییس انجمن به عنوان دبیر پنجمین دوره رویداد «۱۰ روز با عکاسان» منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، پنجمین رویداد «۱۰ روز با عکاسان» از سوی انجمن عکاسان ایران و با مشارکت انجمن ها و تشکل های عکاسی و عکاسان کشور از ۱۹ تا ۲۸ آذرماه امسال برگزار خواهد شد و سید عباس میرهاشمی به عنوان دبیر این دوره از این رویداد معرفی شد.

۱۰روز با عکاسان از رویدادهای فراگیر عکاسی است که با هدف تقویت ارتباط عکاسی و جامعه، با نگاه فراگیر و تخصصی و حرفه ای و مشارکت عکاسان کشور هر سال توسط انجمن عکاسان ایران برگزار می شود.

سید عباس میرهاشمی متولد ۱۳۴۱، عکاس، دارای درجه یک هنری از شورای ارزشیابی هنرمندان کشور و عضو هیات موسس انجمن عکاسان ایران است و سابقه عضویت در هیات مدیره انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس و مدیریت این انجمن  و شورای سیاستگذاری دوره اول تا ششم جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر و دبیری چهار دوره این جشنواره را دارد.

میرهاشمی تاکنون جشنواره های متعدد عکاسی و هنری را مدیریت و داوری کرده است و مدیریت محتوایی و هنری نشر کتاب های عکس در زمینه دفاع مقدس را در کارنامه خود دارد.

 

برای عضویت در کانال تلگرامی برنا اینجا کلیک کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز