"خنده های آتوسا"به فستیوال فیلم‌های مستقل "اوهایو" آمریکا راه یافت

۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۰۹:۲۸:۰۸
کد خبر: ۴۷۲۱۱۰
خنده های آتوسابه فستیوال فیلم‌های مستقل اوهایو آمریکا راه یافت
"خنده های آتوسا" در بیست و دومین دوره جشنواره فیلم‌های مستقل "اوهایو" آمریکا با سایر آثار حاضر در این فستیوال به رقابت خواهد پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما خبرگزاری برنا، "خنده‌های آتوسا" به کارگردانی علیرضا فرید و تهیه کنندگی امیر پورکیان در جشنواره فیلم های مستقل "اوهایو" آمریکا به نمایش درخواهد آمد.

جشنواره فیلم های مستقل اوهایو از سال ۱۹۹۳شروع به کار نموده است که به طور تخصصی به نمایش آثار مستقل می پردازد. آزادی بیان در فیلم به عنوان اصلی ترین رویکرد و هدف این جشنواره محسوب می گردد.

برپایه این خبر، علیرضا فرید کارگردان و امیر پورکیان تهیه کننده "خنده‌های آتوسا" هم به عنوان نمایندگان این اثر نمایشی در فستیوال فیلم‌های مستقل "اوهایو" آمریکا حضور خواهند یافت.

در خلاصه فیلم آمده است که مرجان, موسی, آتوسا, و دکتر طاهری همگی مسافران قطار تهران استانبول هستند و .....

"خنده های آتوسا" به کارگردانی علیرضا فرید و تهیه کنندگی امیر پورکیان با حضور بازیگرانی چون پژمان بازغی, باران کوثری, محمد رضا فروتن, امیر جدیدی از آثار جسورانه و بی پروای سینمای ایران بود که امسال اکران شد و در حاشیه اکرانش حوادث زیادی رخ داد.

این فیلم همچنین در جشنواره فیلم و فیلمسازان اسیایی و امریکایی فیلادلفیا نیز به رقابت با دیگر اثار پذیرفته شده می پردازد. این دوره ازجشنواره فیلم های مستقل اوهایو در تاریخ ۱۱ نوامبر برگزار می گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز