دو خبر از رادیو فرهنگ

مهمان «نام آوران ایران زمین» معرفی شد/ سفری با کارت‌پستال‌ها

۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۰:۱۶:۲۴
کد خبر: ۴۷۴۷۸۳
مهمان «نام آوران ایران زمین» معرفی شد/ سفری با کارت‌پستال‌ها
رادیو فرهنگ در روزهای پنجشنبه و جمعه برنامه‌های «نام آوران ایران زمین» و «سی مجموعه» را روی آنتن می‌برد.

به گزارش خبرگزاری برنا، رادیو فرهنگ پنجشنبه ۶ آبان در برنامه «نام آوران ایران زمین» با سید احمد وکیلیان، نویسنده و پژوهشگر گفتگو می کند.

برنامه «نام آوران ایران زمین» هر پنجشنبه ساعت ۲۱ از گروه تاریخ و اندیشه پخش می شود و به گفتگو با چهره های فرهنگی و تاثیرگذار در حوزه های مختلف هنری و علوم انسانی اخصاص دارد.

در برنامه این هفته گفتگوی اختصاصی با سید احمد وکیلیان، نویسنده و پژوهشگر را خواهید شنید.

سید احمد وکیلیان در سال ۱۳۲۶ در شیراز متولد شد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته فرهنگ و زبان‌های باستان و در حال حاضر صاحب امتیاز و سردبیر فصل‌نامه «فرهنگ مردم» است. وکیلیان هم در حوزه کودکان و نوجوانان و هم در حوزه بزرگسال قلم می‌زند و آثاری مانند «تمثیل و مثل»، «قصه‌های ایرانی به روایت دیروز و امروز»، «قصه‌های مردم»، «قصه‌های مشتی گلین‌خانم»و «گزیده هزار سال طنز فارسی»  را در کارنامه خود دارد. 

کارشناس مجری این برنامه علی عظیمی نژادان و تهیه کننده آن رکسانا حمیدی است که پنجشنبه ها از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ و ای ام ردیف ۵۸۵ پخش می شود.

مجموعه‌دار کارت پستال مهمان رادیو فرهنگ

برنامه جدید «سی مجموعه» که هر جمعه ساعت ۱۶:۳۰ پخش می شود، این هفته جمعه ۷ آبان میزبان سام شمس آبادی، مجموعه دار کارت پستال خواهد بود و با وی گفتگو می کند.

در برنامه جدید از رادیو فرهنگ مجموعه دارانی از حوزه های مختلف از جمله اسناد تاریخی، عروسک، فسیل، کبریت، موزه شخصی، سکه و اشیای دیگر دعوت می شود تا در برنامه «سی مجموعه» از چگونگی گردآوری مجموعه های خود و نگهداری آنها بگویند.

منوچهر لطفی رییس انجمن مجموعه داران، مجری کارشناس سی مجموعه با سام شمس آبادی مجموعه دار کارت پستال گفتگو می کند.

برنامه «سی مجموعه» به تهیه کنندگی شهره احمدوند را هر جمعه ساعت ۱۶:۳۰ از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ و ای ام ردیف ۵۸۵ بشنوید.

 

برای عضویت در کانال تلگرامی برنا اینجا کلیک کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز