حمایت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس از۵ نمایش در سومین‌ سوگواره خمسه

۱۳۹۵/۰۸/۰۸ - ۰۸:۵۱:۴۵
کد خبر: ۴۷۵۳۰۲
حمایت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس از۵ نمایش در سومین‌ سوگواره خمسه
انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس ضمن مشارکت در برگزاری سومین سوگواره خمسه از ۵ نمایش پذیرفته شده در این سوگواره دربخش های صحنه ای و بخش ویژه مدافعان حرم حمایت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، با بازبینی نمایش های حاضر در سومین سوگواره هنرهای نمایشی و آیین های مذهبی «خمسه» ، ۵ نمایش جهت حمایت توسط انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس برگزیده شد.

نمایش های «آنکه گفت آری، آنکه گفت نه» به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی وفا طرفه ، «فراموشی» به نویسندگی سید علی موسویان و کارگردانی محمد زواربی ریا در بخش مسابقه صحنه ای و نمایش های «آسمان برای تو می بارد» به نویسندگی سید علی موسویان و کارگردانی علی برجی ، «زهیر» به نویسندگی و کارگردانی عباس هادیان، «غریبه قریب» به نویسندگی ابوالفضل حاجی علی خانی و کارگردانی شقایق فتحی در بخش ویژه (مدافعان حرم)، آثاری هستند که در طول برگزاری سوگواره خمسه و بعد از آن با اجرا در سالن های سرو و استودیو نمایش روایت از سوی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

این نمایش ها طبق برنامه دبیرخانه سومین سوگواره خمسه و با هماهنگی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در تاریخ های زیر در تماشاخانه سرو و استودیو نمایش روایت بر روی صحنه خواهند رفت.

«زهیر» از ۱۸ تا۲۸ آبان ماه، تعداد ۱۱ اجرا در استودیو نمایش روایت ساعت ۱۸

«فراموشی» از ۱۸ تا ۲۹ آبان ماه، تعداد ۱۲ اجرا در سالن سرو ساعت 19:30

«آنکه گفت آری، آنکه گفت نه» از ۳۰ آبان ماه  تا ۱۰ آذر ماه، تعداد ۱۱ اجرا در سالن سرو ساعت ۱۹:۳۰ 

 «غریبه قریب» از ۱ تا ۱۲ آذرماه، تعداد ۱۲ اجرا در استودیو نمایش روایت ساعت ۱۸

«آسمان برای تو می بارد» از ۱۱ آذر ماه تا ۳۰ آذرماه، تعداد ۱۶ اجرا در سالن سرو ساعت ۱۹:۳۰

سومین سوگواره هنرهای نمایشی و آیین های مذهبی «خمسه» در بخشهای تئاتر صحنه‌ای، خیابانی، نمایشنامه‌نویسی، نمایش‌های سنتی- آئینی و مذهبی، تئاتر مسجد و ویژه با موضوع و محوریت «مدافعان حرم» از ۲۰ آبان تا ۱۴ آذرماه در تهران برگزارخواهد شد.  

 

برای عضویت در کانال تلگرامی برنا اینجا کلیک کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز