جشنواره فیلم فناوری و صنعتی برگزار می‌کند:

کارگاه فیلمسازی آرش معیریان در دانشگاه صنعتی شریف

۱۳۹۵/۰۸/۰۸ - ۱۰:۰۸:۴۳
کد خبر: ۴۷۵۳۶۶
کارگاه فیلمسازی آرش معیریان در دانشگاه صنعتی شریف
چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی نخستین کارگاه فیلمسازی خود را دوشنبه همین هفته با تدریس آرش معیریان برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا، کارگاه آموزش فیلمسازی با حضور آرش معیریان استاد دانشگاه و کارگردان سینما، دوشنبه 10 آبان‌ماه ساعت 15 تا 17 ویژه دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

هنرجویان پس از پایان کارگاه با حضور در یک تور بازدید صنعتی به تولید اثر می‌پردازند و فیلم آن‌ها در بخش دانشجویی جشنواره شرکت داده خواهد شد.
 
آرش معیریان از اساتید حوزه سینماست که در دانشگاه تهران تدریس می کند.
 
هنرجویان و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام باید درخواست خود را به آدرس ایمیلkanoonaks.sharif@gmail.com  ارسال و یا با شماره 09163607232 تماس حاصل کنند.
 
 چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی با هدف معرفی فعالیت‌ها، توانمندی‌ها و دستاوردهای کشور در بخش‌های مختلف علمی، فناوری، نوآوری و صنعتی توسط جهاد دانشگاهی هنر با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به دبیری مسعود نجفی برگزار می‌شود.
 
پنجم آذرماه آخرین مهلت ارسال آثار به چهارمین دوره جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) است و این جشنواره دی‌ماه امسال با شعار «روایتی از فناوری و کسب و کار ایرانی» برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق وب‌سایت www.jdfest.ir ارسال کنند.

 

برای عضویت در کانال تلگرامی برنا اینجا کلیک کنید.

نظر شما