«دیوید کامرون» کتاب می‌نویسد

۱۳۹۵/۰۸/۰۸ - ۱۱:۳۹:۴۳
کد خبر: ۴۷۵۴۶۰
«دیوید کامرون» کتاب می‌نویسد
«دیوید کامرون» سیاستمدار انگلیسی، خاطرات دوران نخست وزیری خود را در کتابی چاپ می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا، «گاردین» نوشت: «دیوید کامرون» خبر داده یک سال آینده را به روایت بی‌پرده خاطرات دوران فعالیت خود به عنوان نخست وزیر انگلستان خواهد پرداخت.

او علاوه بر خاطرات دوران استقرارش در پلاک ۱۰ خیابان «داونینگ»، ‌ مطالبی درباره زندگی خانوادگی و همه‌پرسی پرحاشیه انگلیسی‌ها را هم در کتاب زندگینامه‌اش می‌گنجاند.

«کامرون» که قرارداد چاپ کتابش را با انتشارات «هارپر کالینز» امضا کرده، اعلام کرده یک سال آینده را به نوشتن این کتاب اختصاص می‌دهد، او همچنین گفته است: در کتابم توضیحاتی در مورد تصمیماتی که گرفتم می‌دهم و اعتراف می‌کنم کدام‌یک کارساز بود و کدام، نه.

در این کتاب به همه‌پرسی انگلستان در مورد عضویت یا خارج شدن از اتحادیه اروپا و پس از اعلام نتیجه آن، استعفای «کامرون» از مقام نخست وزیری و ریاست حزب حاکم محافظه‌کار پرداخته می‌شود.

«کامرون» در این کتاب بخش‌هایی را به مساله استقلال اسکاتلند از انگلستان، اصلاحات اقتصادی، ‌رفاهی و آموزشی زمان خود و سیاست‌های خارجی از جمله اظهاراتش در مورد بمباران لیبی و حمله به سوریه اختصاص می‌دهد.

«هارپر کالینز» کتاب خاطرات نخست وزیر سابق انگلستان را در سال ۲۰۱۸ روانه بازار خواهد کرد. این سیاستمدار درباره اقدام جدیدش گفته است: افتخار بزرگی بود که بیش از یک دهه ریاست حزب محافظه‌کار و شش سال مقام نخست وزیری را در دست داشته باشم. منتظر فرصتی هستم تا در مورد تصمیماتم و علت اتخاذ آن‌ها توضیح دهم. درباره این که کدام‌یک کارساز بوده و کدام نبوده، صریح و شفاف خواهم بود.

«کامرون» گفته است که پس از ترک این مقام به عنوان هیات مدیره چند مرکز خدمات اجتماعی فعالیت می‌کند که هدفش برگزاری کمپ‌های تابستانی، برای ارتقای سطح مسئولیت‌پذیری اجتماعی در نوجوانان و جوانان است.

 

برای عضویت در کانال تلگرامی برنا اینجا کلیک کنید.

نظر شما