به دلیل استقبال تماشاگران

اجرای نمایش «سه زبانه» یک هفته دیگر تمدید شد

۱۳۹۵/۰۸/۰۸ - ۱۴:۰۱:۲۶
کد خبر: ۴۷۵۶۲۸
اجرای نمایش «سه زبانه» یک هفته دیگر تمدید شد
با توجه به استقبال مخاطبان از نمایش «سه زبانه»، این نمایش از فردا (یکشنبه) تا جمعه ۱۴ آبان به روی صحنه می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا، نمایش «سه زبانه» که بر اساس سه تک گویی به نویسندگی ساموئل بکت٬ هارولد پینتر٬ آنتوان چخوف٬ توسط علیرضا طاهری طراحی و کارگردانی شده است، پس از بازخورد مثبت و حضور تماشاگران تا ۱۴ آبان ساعت ۱۸:۳۰ به اجراهای خود ادامه خواهد داد.

جلال تهرانی٬ مازیار تهرانی٬ شمس آقاجانی٬ رویا تفتی٬ محمد آزرم٬ علیرضا آدینه٬ عباس حبیبی٬ علی قنبری و  مهرداد فلاح از جمله هنرمندانی هستند که در شب های گذشته به تماشای «سه زبانه» نشستند.

از عوامل این اثر می توان به بازیگران: شقایق حمزه‌لو، علی گلشنی و علیرضا طاهری/ دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: نیلوفر عظیم‌الشأن/ طراح پوستر: آرمان کلهری/ طراح گریم: مریم عزیزی راد/ اجرای گریم: طیبه حقیقت‌منش و سینا دشتی/ عکاس: آرمان کلهری، کسری عابدین و نیلوفر عظیم‌الشأن اشاره کرد.

لازم به ذکر است که اثر جدید «گروه هنری و پژوهشی دگره» در موسسه ی مکتب تهران واقع در خیابان کریمخان زند٬ خیابان عضدی جنوبی(آبان)٬ کوچه کیوان٬ پلاک۸ اجرا خواهد داشت.

علاقه‌مندان  برای رزرو و تهیه بلیت می توانند با شماره ۰۹۳۵۱۷۱۶۳۱۹ تماس و یا به صورت حضوری به گیشه موسسه ی مکتب تهران مراجعه کنند

 

برای عضویت در کانال تلگرامی برنا اینجا کلیک کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز