خشایار اعتمادی:

صالحی امیری مدیر موفق و آگاه به امور فرهنگی و هنری است

۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۰۸:۵۶:۰۱
کد خبر: ۴۷۵۸۶۴
صالحی امیری مدیر موفق و آگاه به امور فرهنگی و هنری است
خواننده موسیقی پاپ کشورمان صالحی امیری را انتخاب درستی برای هدایت وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب کرد.

خشایار اعتمادی خواننده مطرح موسیقی پاپ در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا در ارتباط با معرفی صالحی امیری برای تصدی‌گری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار داشت: با شناخت اندک از ایشان می‌توان کاملا به توانایی و دانش فرهنگی وی نسبت به خرد و کلان های فرهنگی پی برد. صالحی امیری سبقه فرهنگی خوبی دارد و به راحتی قادر به کسب رای اعتماد از مجلس است.

وی در همین رابطه اضافه کرد: وزیر پیشین تلاش‌های بسیاری برای رسیدگی به امورهای فرهنگی و هنری کردند، اما امیری می‌تواند با بهره گیری از وضعیت موجود خیلی از خواسته‌های بجا و نابجا که از گذشته باقی مانده است را برآورده کند.

این خواننده مطرح در ارتباط با اینکه آیا حمایت وی از صالحی امیری برای او دستاوردی دارد یا خیر، گفت: اصلا و ابدا، من هنرمند هستم و ۲۲سال است که در وادی فرهنگ و هنر فعالیت می‌کنم با وزرای پیشین هم در ارتباط بوده‌ام، هر زمان احساس کردم که فردی در جایگاه و هر سمتی می‌خواهد در جهت اعتلا و ارتقا فرهنگ و هنر این مملکت تلاش کند با او همکاری کردم.

اعتمادی بیان کرد: در ۴ دولت گذشته هم علیرغم نگاه‌های متفاوتی که وجود داشت، وقتی احساس کردم که مدیریت در این حوزه خوب انجام می‌شود و بسترهایی برای ارتقا فرهنگ و هنر این سرزمین ایجاد می‌شود، همکاری کردم و اصلا خط و موضع سیاسی در این زمینه برای من اهمیتی نداشته است، این حمایت من به شناخت و آشنایی که با صالحی امیری دارم، برمی‌گردد ایشان در زمینه فرهنگ آگاهی خوبی دارند و خوشبختانه در ادوار گذشته در امور مدیریتی خودشان هم موفق ظاهر شدند.

وی افزو.د: با صالحی امیری در گذشته به مدت سه سال در راستای پروژه اتحاد اقوام و طوایف ایرانی نشست و برخاست داشتم، او نگاه محترمانه‌ای در این زمینه داشت و امروز هم با نگاه امنیتی وارد این حوزه نشده است.

این خواننده در پاسخ به اینکه آیا فشارهایی که در وزارت ارشاد زمان علی جنتی وجود داشت در دوران تصدی‌گری صالحی امیری هم استمرار خواهد داشت، بیان کرد: حوزه فرهنگ و ارشاد بشدت توسط نهادهای بیرونی نظارت می‌شود، شاید جنتی باید در صیانت از مجوزهای صادر شده برای کنسرت‌ها اقتدار بیشتری نشان می‌داد، اما نمی‌شود انتظار داشت که با ورود فردی دیگری، شاهد این مسائل نباشیم و همه مشکلات حل شود، هنرمندان باید توجه داشته باشند که در این زمینه‌ها دفاع‌هایی وجود داشته است و تنها به علت پیشرفت فرهنگ و جامعه هنرمندان این حوزه را به شخص دیگری سپردند.

اعتمادی در خاتمه بیان کرد: حل بیشتر مشکلات نیاز به رایزنی دارد که سوابق مدیریتی و تجارب و ارتباطات صالحی امیری مبین این است که ایشان از توان رایزنی بالایی برای محقق شدن انتظارات بجا و ممکن اصحاب فرهنگ و هنر که تا امروز محقق نشده است را دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز