فراخوان جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به زبان‌های عربی و انگلیسی منتشر شد

۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۱:۳۹:۵۸
کد خبر: ۴۷۷۰۶۹
فراخوان جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به زبان‌های عربی و انگلیسی منتشر شد
فراخوان نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به زبان‌های عربی و انگلیسی برای مشارکت و حضور علاقه‌مندان دیگر کشورها در جشنواره، ترجمه و منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، علاقه‌مندان به هنر قصه‌گویی می‌توانند با انتخابی آزاد در راستای اهداف تربیتی و پرورش فکر کودکان و نوجوانان حول محورهای مختلف تربیتی، آموزه‌های اخلاقی و هویت ملی و یا قصه با موضوع مذهبی قصه‌های منتخب خود را برای قصه‌گویی آماده کنند و به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

بر اساس این فراخوان قصه‌گویان خارجی می‌توانند به دو شیوه قصه‌گویی با ابزار و بدون ابزار قصه‌های خود را ارایه کنند.

در عین حال مهلت ارسال بیوگرافی کامل و قصه 30 آذر و زمان برگزاری جشنواره بهمن 1395 تعیین شده است.

هم‌چنین، این فراخوان با این مقدمه منتشر شده است: نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به دنبال درخشش قصه‌گویی و گسترش این هنر ارزنده است. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را به صورت رقابتی برگزار می‌کند تا از تجربیات قصه‌گویان خارجی در جشنواره هم‌سو و هم‌گام با مربیان کانون بهره لازم را ببرد.

بر این اساس، آثار رسیده به دبیرخانه پس از داوری و انتخاب اولیه، به بخش پایانی راه یافته و از قصه‌گویان بین‌المللی که اجرای قصه و محتوای تربیتی آموزشی قصه‌هایشان از سوی هیات داوران انتخاب شود برای حضور در جشنواره دعوت به‌عمل می‌آید.

همچنین بر اساس این فراخوان، تغییر در محتوی، موضوع و یا روش اجرای قصه‌گویی بعد از ارسال فیلم یا متن قصه پذیرفته نیست و توجه به محتوای قصه با نگاه به هدف‌های تعلیمی و تربیتی، شیوه‌ی اجرای مطلوب و جذاب و به روز برای کودکان و نوجوانان بسیار مهم است.

 

برای عضویت در کانال تلگرامی برنا اینجا کلیک کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز