توسط دیزنی

فیلم زنده «سفیدبرفی» هم در دستور ساخت قرار گرفت

۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۲:۲۳:۱۴
کد خبر: ۴۷۷۱۰۸
فیلم زنده «سفیدبرفی» هم در دستور ساخت قرار گرفت
کمپانی دیزنی اعلام کرد نسخه زنده «سپید برفی» را که یک انیمیشن پرطرفدار بوده است، می‌سازد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از گاردین، دیزنی اعلام کرد ساخت فیلم زنده «سپید برفی» نیز به مجموعه انیمیشن‌هایش که به فیلم زنده بدل می‌شود، افزوده شد.

این کمپانی نویسنده فیلمنامه «دختر در قطار» را برای نوشتن فیلمنامه این فیلم انتخاب کرده است. به این ترتیب ارین کرسیدا ویلسون نوشتن فیلمنامه این فیلم را شروع می‌کند و ترانه‌های اوریجینال فیلم نیز توسط بنج پسک و جاستین پل ساخته می‌شود. این دو به تازگی نوشته ترانه‌های موزیکال «لالا لند» را که چشم به اسکار دارد، نوشته‌اند.

این پروژه با توجه به فروش موفقیت‌آمیز «آلیس در سرزمین عجایب»، «شریر»، «سیندرلا» و «کتاب جنگل»‌ در دستور کار دیزنی قرار گرفته است. این در حالی است که این کمپانی پیشتر اعلام کرده بود «دیو و دلبر»، «علاء‌الدین»، «دامبو»، «مولان» و «شیر شاه» را نیز به صورت زنده تولید می‌کند.     

فیلم اصلی «سپید برفی» سال ۱۹۳۷ تولید شد و نخستین انیمیشن این کمپانی بود که با الهام از داستان‌های برادران گریم ساخته شد. داستان‌های پریان این دو برادر منبع شماری از بزرگ‌ترین اثرهایی شد که بر پرده‌های بزرگ رفته‌اند. فیلم ترسناک «سفید برفی: داستان یک ترور» با حضور سیگورنی ویور در سال ۱۹۹۷ و فیلم کمدی «آینه آینه» با حضور جولیا رابرتز در سال ۲۰۱۲ از جمله این فیلم‌ها بوده‌اند.

سال ۲۰۱۲ فیلم «سفید برفی و شکارچی» با بازی کریستن استوارت و شارلیز ترون نیز که با فروش ۳۹۶ میلیون دلاری در سراسر جهانی به فیلمی پرفروش بدل شد با الهام از همین داستان‌ها ساخته شد. یک قسمت پیش درآمد این فیلم نیز اوایل امسال اکران شد که البته با اقبال روبه رو نشد.  

 

برای عضویت در کانال تلگرامی برنا اینجا کلیک کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز