در پنجمین برنامه کتاب‌خوانی دسته‌جمعی؛

«خانواده آقای چرخشی» به جمع کودکان کتابخوان فرهنگسرای رسانه می‎آید

۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۲۰:۴۳
کد خبر: ۴۷۷۲۷۶
«خانواده آقای چرخشی» به جمع کودکان کتابخوان فرهنگسرای رسانه می‎آید
پنجمین برنامه کتاب‌خوانی دسته‌جمعی ویژه کودکان و نوجوانان، طاهره ایبد، نویسنده کودک و نوجوان و با معرفی و خوانش کتاب این نویسنده به نام «خانواده آقای چرخشی»، چهارشنبه 12آبان در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری برنا، برنامه‌ کتاب‌خوانی دسته‌جمعی ویژه نوجوانان 12 تا 17 سال با شعار «بیایید؛ باهم کتاب بخوانیم، نویسنده ها را دعوت کنیم، در مورد کتاب گپ بزنیم» و با هدف ترغیب به مطالعه در نوجوانان، ایجاد فرصتی برای تجربه لذت کتاب‎خوانی گروهی و معرفی کتاب‌های مناسب  به این گروه سنی برگزار می شود.

در این برنامه با همراهی رضوان خرمیان از مترجمان حیطه ادبیات کودک و نوجوان، یک کتاب انتخاب می شود و ضمن بحثی کوتاه درباره آن، نسبت به خوانش آن در زمان مقرر اقدام می‌کنند و سپس این کتاب با حضور نویسنده یا مترجم آن توسط بچه‌ها مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

پنجمین برنامه کتاب‌خوانی دسته‌جمعی ویژه کودکان و نوجوانان، با حضور طاهره ایبد نویسنده کودک و نوجوان و با معرفی و خوانش کتاب این نویسنده به نام «خانواده آقای چرخشی»، چهارشنبه 12 آبان از ساعت 16 تا 17:30، برگزار می‌شود.

کودکان و نوجوانان علاقه‌مند برای حضور در این برنامه می‌توانند به  فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی واقع در خیابان پاسداران، خیابان شهید گل نبی، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22888680 تماس بگیرند.

 

برای عضویت در کانال تلگرامی برنا اینجا کلیک کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز