آکادمی فیلم اروپا از پیرس برازنان تجلیل می‌کند

۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۱:۳۵:۲۹
کد خبر: ۴۷۷۶۰۳
آکادمی فیلم اروپا از پیرس برازنان تجلیل می‌کند
پیرس برازنان جیمز باند سابق سینما با دریافت جایزه دستاورد اروپایی در سینمای جهان تجلیل می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از اسکرین دیلی، آکادمی فیلم اروپا امسال از پیرس برازنان برای دستاوردهای فوق‌العاده هنری او در طول یک عمر زندگی هم در برابر دوربین و هم پشت صحنه و به عنوان یک تهیه‌کننده، تجلیل و جایزه دستاورد اروپایی در سینمای جهان را به وی اهدا می‌کند.

برازنان امسال مهمان بیست و نهمین مراسم جوایز فیلم اروپا خواهد بود که ۱۰ دسامبر در وروکلاو برگزار می‌شود.

برازنان با فیلم‌های متعددی چون «پرونده توماس کراون» در سال ۱۹۹۹، «ماتادور» در سال ۲۰۰۵، «ماما میا» در سال ۲۰۰۸، «نویسنده روح» در سال ۲۰۱۰ و «مرد نوامبر» در سال ۲۰۱۴ بر پرده‌های سینماها دیده شده است.

از سال ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۲ او در فیلم‌های جیمز باند شامل «چشم طلایی»، «فردا هرگز نمی‌میرد» «جهان کافی نیست» و «یک روز دیگر بمیر» بازی کرد.

او به جز بازی در برابر دوربین، کمپانی تولید فیلم خودش را دارد و ۱۱ فیلم تاکنون تهیه کرده که «برادرزاده»، «جور»، «قوانین جذب» و «بزرگترین» از جمله آنها هستند.

برازنان به تازگی از تهیه کنندگان فیلم «بیگانه» ساخته مارتین کمپل با بازی جکی چان بوده است.

او اکنون در حال بازی در فیلم «تنها پسر زنده در نیویورک» در کنار جف بریجز برای مارک وب است و پس از این در اقتباسی از رمان «از میان رود و داخل درختان» ارنست همینگوی به کارگردانی مارتین کمپل بازی خواهد کرد.

پیرس برازنان بازیگری ایرلندی و ۶۳  ساله است. او که از سال ۱۹۸۰ با بازی در یک مجموعه تلویزیونی وارد دنیای بازیگری شد، تاکنون بازیگر حدود ۸۰  فیلم بوده است. «بازمانده» به کارگردانی جیمز مک تیگو نیز از فیلم‌های اخیر اوست.

 

برای عضویت در کانال تلگرامی برنا اینجا کلیک کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز