سینماحقیقت در "عمق دو"

قصه‌ی افرادی که در سکوت مدفون شدند

۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۰۹:۵۴:۲۲
کد خبر: ۴۷۸۲۲۶
قصه‌ی افرادی که در سکوت مدفون شدند
فیلم مستند «عمق دو» ساخته‌ی «اوگنین گلاونیچ» مستندساز صرب، در بخش نمایش‌های ویژه دهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت روی پرده می‌رود.

به گزارش خبرگزاری برنا، در خلاصه موضوع این فیلم مستند 80 دقیقه‌ای که محصول سال 2015 کشورهای صربستان و فرانسه است، آمده: «"عمق دو" مستندی تجربی است درباره‌ی یک گور دسته‌جمعی در حومه بلگراد و جنایاتی که 17 سال پیش رخ داده است. این فیلم تلاشی برای روشن کردن قصه‌ی افرادی است که در سکوت مدفون شدند. فیلم مستقیماً با احساسات، عواطف و تخیلات بیننده همراه می‌شود...»

اوگنین گلاونیچ متولد سال 1985 (31 ساله) در یوگسلاوی سابق و فارغ‌التحصیل کارگردانی سینما و تلویزیون از دانشکده هنرهای نمایشی بلگراد است. فیلم‌های کوتاه و مستند او در بیش از 50 جشنواره بین‌المللی به نمایش درآمده است.

بخش «نمایش‌های ویژه» جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت که بصورت غیررقابتی برگزار می‌شود، مختص نمایش آثار مستند برتر جهان است.

 مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی، دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای 14 تا 21 آذرماه 1395، با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در شهر تهران برگزار خواهد کرد.

 

برای عضویت در کانال تلگرامی برنا اینجا کلیک کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز