بازیگر سرشناس فرانسوی زندگی باخ آلمانی را به تصویر می کشد

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۰:۱۸:۳۰
کد خبر: ۴۷۹۰۳۲
بازیگر سرشناس فرانسوی زندگی باخ آلمانی را به تصویر می کشد
بازیگر سرشناس فرانسوی در فیلمی زندگینامه‌ای از زندگی یوهان سباستین باخ جلوی دوربین می‌رود.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از اسکرین دیلی، در فیلمی که بر مبنای زندگینامه آهنگساز بزرگ آلمانی ساخته می‌شود دوپاردیو نقش‌آفرینی خواهد کرد اما هنوز تعیین نشده او در نقش چه شخصیتی باید ایفای نقش کند. آکسل میلبرگ و ماریان زاگبرشت دیگر بازیگران این فیلم هستند.

قرار است در فیلم «باخ» تلاش‌های زندگی و شور این آهنگساز مشهور سبک باروک تصویر شود.

اریک استایلس سازنده «شب خوش» این فیلم را کارگردانی می‌کند. جفری فریدمن نویسنده فیلمنامه این فیلم است و در کنار اس‌جی ایوانز کار تولید آن را برعهده خواهد داشت.

گروه سازندگان این فیلم از چهره‌های برجسته برنده جایزه اسکار هستند. گابریل یارد برنده اسکار، طارق انوار  تدوینگر «زیبایی آمریکایی» و ویتوریو استورارو برنده سه جایزه اسکار از دیگر تولیدکنندگان فیلم خواهند بود.

دوپاردیو در این باره گفت: مطمئنم این فیلم میلیون‌ها نفر را جذب خواهد کرد. ساخت فیلمی توسط جفری فریدمن یک اتفاق مهم است و من نیز همواره تحسین کننده باخ بوده‌ام.

بهار امسال اعلام شده بود ژرار دوپاردیو که در روسیه ساکن شده در سریالی بر اساس رمان مشهور «برادران کارامازوف» جلوی دوربین می‌رود و در نقش پدر کارامازوف‌ها نقش‌آفرینی می‌کند. قرار است فیلمبرداری این سریال هشت اپیزودی سال ۲۰۱۷ انجام ‌شود.

چندی پیش نیز اعلام شد ژرار دوپاردیو در نقش استالین در فیلمی به کارگردانی کارگردان فرانسوی فانی آردان با عنوان «نیمکت استالین» بازی می‌کند.

دوپاردیو در اعتراض به افزایش مبلغ مالیات از سوی دولت فرانسه شهروندی روسیه را از پوتین دریافت کرد.

 

برای عضویت در کانال تلگرامی برنا اینجا کلیک کنید.

نظر شما