برگزاری هفدهمین نشست از سلسله نشست‌های پژوهشی مدرسه ملی سینمای ایران

۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۱:۱۷:۰۱
کد خبر: ۴۷۹۵۵۳
برگزاری هفدهمین نشست از سلسله نشست‌های پژوهشی مدرسه ملی سینمای ایران
هفدهمین نشست از سلسله نشست‌های پژوهشی مدرسه ملی سینمای ایران با‌ عنوان «سینما و فضای مجازی: تعامل یا تقابل» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، مفهوم‌شناسی نسبت سینما و فضای مجازی و ظرفیت‌های موجود در این عرصه، موضوعی است که به طور ویژه در این جلسه مورد مطالعه قرار خواهد گرفت. در ابتدای نشست  مجتبی حاجی‌جعفری گزارشی از پژوهش خود ارائه می‌کند و در ادامه حسن نجفی سولاری (مدرس دانشگاه و رئیس اسبق مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) و امیررضا معتمدی (رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی جلوه‌های بصری) در مورد موضوع نشست به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

ضمن اینکه  عبدالحمید قدیریان (طراح صحنه)، امیر سحرخیز (طراح جلوه‌های بصری) و مسعود سفلایی (مدرس دانشگاه هنر تهران) نیز در مقابل دوربین مدرسه ملی سینمای ایران به بیان دیدگاه خود در این حوزه خواهند پرداخت.

این نشست که اجرای آن را شاهین شجری‌کهن (منتقد سینما) بر عهده دارد، روز سه شنبه 18 آبان 1395 از ساعت 17 الی 19 در محل مدرسه ملی سینمای ایران واقع در سه راه اقدسیه، خیابان موحد دانش، کوچه نیلوفر، پلاک 3 برگزار می‌گردد و ورود به آن برای عموم علاقه مندان آزاد است.

 

برای عضویت در کانال تلگرامی برنا اینجا کلیک کنید.

نظر شما