با اجرای نمایش های«فراموشی»و«خوب، بد، زشت»

تماشاخانه سرو میزبان سوگواره خمسه می شود

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۱:۰۴:۲۱
کد خبر: ۴۷۹۹۹۰
تماشاخانه سرو میزبان سوگواره خمسه می شود
آثار پذیرفته شده انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس در سومین سوگواره خمسه، در استودیو نمایش روایت و تماشاخانه سرو این انجمن بر روی صحنه می روند.

به گزارش خبرگزاری برنا، آثار مورد حمایت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس با آغاز سومین سوگواره خمسه، اجراهای خود را از امروز در تماشاخانه سرو آغاز می کنند.

نمایش های «فراموشی» به کارگردانی محمدزوار بی ریا و «خوب، بد، زشت» به کارگردانی شقایق فتحی از جمله 5 اثر مورد حمایت انجمن تئاتر دفاع مقدس هستند که از امروز 18 آبان ماه اجرای خود را آغاز می کنند.

 نمایش «فراموشی» ساعت 20  درتماشاخانه سرو و نمایش « خوب، بد، زشت» نیز در همین روز در ساعت 19 دراستودیو نمایش روایت بر روی صحنه خواهند رفت. اجرای این دو نمایش تا پایان آبان ماه ادامه خواهد داشت.

تماشاخانه سرو انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس بالاتر از میدان فردوسی خیابان سپهبد قرنی ابتدای خیابان شهید فلاح پور جنب فروشگاه موسسه روایت فتح پلاک یک واقع شده است.

انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس با مشارکت در سوگواره خمسه از 5 اثر حمایت خواهد کرد. سومین سوگواره هنرهای نمایشی و آیین های مذهبی «خمسه» در بخشهای تئاتر صحنه‌ای، خیابانی، نمایشنامه‌نویسی، نمایش‌های سنتی- آئینی و مذهبی، تئاتر مسجد و ویژه با موضوع و محوریت «مدافعان حرم» از ۲۰ آبان تا ۱۴ آذرماه در تهران برگزار می شود.  

 

برای عضویت در کانال تلگرامی برنا اینجا کلیک کنید.

نظر شما