ثبت‌نام کارگاه‌های پژوهشی دهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» آغاز شد

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۴:۴۷:۵۴
کد خبر: ۴۸۰۱۶۶
ثبت‌نام کارگاه‌های پژوهشی دهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» آغاز شد
ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های تحقیقاتی- پژوهشی دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» که با حضور اساتید ایرانی و خارجی برگزار می‌شود، آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، عناوین این کارگاه‌ها و مدرسان آن که به منظور گسترش دانش سینمای مستند و تقویت توانمندی‌های مستندسازان کشور، طی روزهای 14 تا 20 آذرماه 1395 در سالن شماره 2 پردیس چارسو برگزار می‌شود، به این شرح است:

تصحیح نور و رنگ (سهراب نوربخش)؛ تجربه کارستان: طراحی تولید برای پخش با حذف شیوه سود در تولید، روابط حرفه‌ای از تولید تا پخش با هدف ارتباط مخاطب (رخشان بنی‌اعتماد، مجتبی میرتهماسب و...)؛ واقعیت و خیال در فیلم مستند (محمدرضا اصلانی، الستی، بنی‌اردلان)؛ فیلم مقاله چگونه می‌اندیشد (لورا راسکارولی)؛ تدوین در فیلم مستند (ورونیک لاگوارده- سگو)؛ فیلم مستند هیبرید/ فیلم دورگه (احمد ضابطی‌جهرمی) و کارگاه‌های EDN با موضوع همکاری‌های بین‌المللی برای جذب سرمایه، کار با فیلم‌های آرشیوی در مستند، چگونه جشنواره‌های مستند برای انتخاب فیلم برنامه‌ریزی می‌کنند؟ چگونه صندوق‌های بین‌المللی پول پروژه انتخاب می‌کنند؟ و...

متقاضیان شرکت در کارگاه‌های تحقیقاتی- پژوهشی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت می‌توانند از امروز (18 آبان 95) تا پایان آبان‌ماه، به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.irandocfest.ir مراجعه کرده و ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در کارگاه‌ها و مطالعه جدول برنامه آن، اقدام به ثبت‌نام اینترنتی این کارگاه‌ها نمایند.

با توجه به ظرفیت محدود کارگاه‌های پژوهشی سینماحقیقت، افرادی که از شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده روی وی‌سایت جشنواره برخوردار بوده و زودتر ثبت‌نام کرده باشند، در اولویت انتخاب و دعوتِ حضور قرار می‌گیرند.

گفتنی است: به کلیه هنرپژوهانی که در تمامی کارگاه‌ها حضور فعال داشته و در طول زمان برپایی آن غیبت نداشته باشند، "گواهی حضور" اعطاء خواهد شد.

 

برای عضویت در کانال تلگرامی برنا اینجا کلیک کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز