مجتبی آقایی خبر داد:

فعالان تجسمی در جشنواره هنرهای تجسمی فجر تجلیل می‌شوند

۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۴:۰۵:۴۸
کد خبر: ۴۸۰۶۴۴
فعالان تجسمی در جشنواره هنرهای تجسمی فجر تجلیل می‌شوند
دبیرکل جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر تاکید کرد امسال هم چون دوره‌های قبل از فعالان این عرصه تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، مجتبی آقایی دبیرکل جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در جلسه شورای هنری این جشنواره گفت: فضای جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر که ۷ دوره به صورت تفکیک رشته ای برگزار شده بود به تحول و جراحی نیاز داشت و از سال گذشته با تغییر در جشنواره، رویکرد معرفی آثار با قابلیت های نوین و تعامل گرایانه در قالب بهره مندی از یک یا چند رشته از هنرهای تجسمی و برداشتن مرزهای بین رشته های تجسمی در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: با توجه به تغییر رویکرد جشنواره در سال گذشته، تعدادی از هنرمندان با رویکرد جدید آشنایی نداشتند اما امیدواریم در نهمین جشنواره تجسمی فجر زمینه برگزاری جشنواره ای با نگاه معاصر و خلاقانه و کیفی تر از دوره قبل فراهم شود.

دبیرکل نهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر با اشاره به قدردانی از فعالان هنرهای تجسمی در جشنواره گفت: از دو دوره قبل با رصد فعالیت ها و رخدادهای تجسمی کشور به معنی فراگیر در زمینه های گوناگون علمی، آموزشی، پژوهشی، رسانه ای، نمایشگاهی، بین المللی و حمایتی، از افراد و نهادهایی قدردانی می شود که در جشنواره امسال نیز از فعالان تجسمی قدردانی می شود.

در این جلسه شورای هنری نهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر، جمشید حقیقت شناس دبیر هنری، کامبیز درم بخش، اصغر کفشچیان مقدم، مهنوش مشیری، مهران هوشیار، بهروز دارش، رضا یساولی، سید نظام الدین امامی فر از اعضای شورای هنری و عبدالرحیم سیاهکارزداه؛ دبیر اجرایی جشنواره حضور داشتند.

نهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر از سوی دفتر هنرهای تجسمی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر بهمن ماه سال جاری در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.

 

برای عضویت در کانال تلگرامی برنا اینجا کلیک کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز