مسوول پیگیری تبیین الگوهای اقتصاد مقاومتی در صدا و سیما مشخص شد

۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۴:۲۵:۱۱
کد خبر: ۴۸۰۶۵۷
مسوول پیگیری تبیین الگوهای اقتصاد مقاومتی در صدا و سیما مشخص شد
رییس صدا و سیما در حکمی به معاون پژوهش، برنامه ریزی و نظارت خود دستور داد الگوهای رسانه ای برای ترویج اقتصاد مقاومتی در این زمینه را اجرایی کند.

به گزارش خبرگزاری برنا، رییس سازمان صدا و سیما در حکمی به معاون پژوهش، برنامه ریزی و نظارت خود دستور داد الگوهای رسانه ای برای ترویج اقتصاد مقاومتی و طرح تشویق مردم و فعالان اقتصادی برای مشارکت عمومی در این زمینه را اجرایی کند.

عبدالعلی علی عسکری در حکمی، حسین رضی را متولی طراحی الگوهای رسانه‌ای برای تشویق مشارکت عمومی در تولید ملی و همچنین ترویج و تقویت رفتارهای اقتصادی کرد.

متن حکم رییس سازمان صدا و سیما به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر رضی

معاون محترم پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت

سلام علیکم؛ با عنایت به مراتب تعهد و تجارب مؤثر جنابعالی؛ در راستای اجرای بند ۲۱ از سیاست‌های ابلاغی «اقتصاد مقاومتی» از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با استناد به مصوبه جلسه مورخ ۱۳۹۵/۱/۱۶ ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، به‌موجب این حکم به عنوان مجری پروژه های:

*طراحی الگوی رسانه‌ای تشویق مشارکت عمومی در تولید ملی واصلاح الگوی مصرف

*طراحی الگوی رسانه‌ای ترویج و تقویت رفتارهای اقتصادی بایسته در خانوار و فعالان اقتصادی منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود ضمن تعامل و همکاری با ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، برای تحقق مأموریت‌های زیر به نحو مناسب و مطلوب، اقدام نمایید:

۱. در چارچوب منشور مندرج در «نظام یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی» برنامه عملیاتی پروژه را تهیه و پس از تایید به دبیرخانه ستاد فرماندهی ارائه نمایید.

۲. برای تأمین منابع مالی لازم در اجرای پروژه، ضمن اعلام برنامه‌های مازاد بر تعهدات سالانه صداوسیما به سازمان مدیریت، کلیه اقدامات به‌نحوی انجام شود که پروژه، طبق تامین مالی و زمان بندی مصوب، اجرا گردد.

۳. گزارش منظم و مستمر ماهیانه از اقدامات به عمل آمده در راستای اجرای پروژه را در چارچوب نظام یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی و شاخص‌های مصوب آن، به دبیرخانه ستاد فرماندهی ارایه نمایید.

۴. برای تحقق همکاری مشترک و انعکاس اقدامات موثر دستگاه‌های اجرایی، پیوست فرهنگی اقدامات گفتمان‌ساز در پروژه را از دستگاه‌های مسئول دریافت و سازوکار لازم آن‌ها را در طراحی الگوی رسانه‌ای ترویج و تقویت رفتارهای اقتصادی بایسته در خانوار و فعالان اقتصادی پروژه، طراحی نمایید.

لازم به ذکر است که دبیرخانه شورای اقتصاد سازمان وظیفه دارد هماهنگی و همکاری لازم را در اجرای بهتر وظایف ابلاغی در این پروژه با شما به عمل آورد.

علی عسکری/ رئیس سازمان»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز