اعلام فراخون دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران

۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۹:۴۴:۲۲
کد خبر: ۴۸۲۳۴۷
اعلام فراخون دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران
فراخوان یازدهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران به زودی منتشر می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، سید مسعود شجاعی طباطبایی دبیر یازدهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران با اعلام خبر اعلام فراخوان این دوسالانه در روزهای آتی گفت: یازدهمین دوسالانه شامل سه بخش کارتون، کاریکاتور چهره و طراحی کاراکتر است که  بخش کارتون به صورت آزاد و موضوعی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این دوسالانه تنها مسابقه ای است که بخش طراحی کاراکتر در آن در نظرگرفته شده است. انتخاب آثار توسط پنج هنرمند ایرانی انجام می شود و  داوری نهایی را هفت هنرمند ایرانی و خارجی انجام خواهند داد.

شجاعی طباطبایی با اشاره به جایگاه دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران گفت: دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران یکی از معتبرترین مسابقات کاریکاتور در دنیا است و تاکنون پنج ستاره از مراکز تخصصی کاریکاتور مهم در دنیا از جمله فدراسیون کارتونیست‌ها FECO دریافت کرده است و هم اکنون یکی از سه مسابقه کاریکاتور بزرگ دنیا در کنار مسابقات «پورتو کارتون» در پرتغال  و« آیدین دوغان» در ترکیه است.

دبیر یازدهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران همچنین گفت: در دوسالانه گذشته شاهد حضور هنرمندان ۸۹ کشور جهان با ۳۲۰۰ اثر بودیم که سهم هنرمندان ایرانی در این بین ۱۷۲۶ اثر از ۴۸۴ نفر بود.​

 

برای عضویت در کانال تلگرامی برنا اینجا کلیک کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز