دبیرخانه جشنواره عمار خبر داد:

حضور ۱۲۰۰ اثر در هفتمین جشنواره عمار/ ثبت‌نام تا ۳۰ آبان ادامه دارد

۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۰۵:۱۷
کد خبر: ۴۸۲۵۸۶
حضور ۱۲۰۰ اثر در هفتمین جشنواره عمار/ ثبت‌نام تا ۳۰ آبان ادامه دارد
بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار، از آغاز انتشار فراخوان هفتمین دوره این رویداد سینمایی- هنری، تاکنون نزدیک به 1200 اثر در بخش‌ها و موضوعات مختلف جشنواره حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا، بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار، از آغاز انتشار فراخوان هفتمین دوره این رویداد سینمایی- هنری، تاکنون نزدیک به 1200 اثر در بخش‌ها و موضوعات مختلف جشنواره حضور پیدا کردند.

بنابرین گزارش، تاکنون در بخش «فیلم» هفتمین جشنواره عمار، 784 اثر شرکت کرده‌اند که از میان آنها، 364 اثر در قالب مستند، 187 اثر داستانی، 102 نماهنگ، 99 پویانمایی و موشن گرافیک و 32 اثر در قالب برنامه تلویزیونی است.

همچنین در بخش «فیلمنامه» این جشنواره 148 اثر، «فیلم ما» 57 اثر، بخش اقلام تبلیغی 67 اثر، تولیدات رادیویی 88 اثر، نقد، پژوهش و مقالات سینمایی 14 اثر و بخش «لوح‌نگار» 9 اثر حضور دارند که در مجموع، تاکنون، 1171 اثر در هفتمین دوره این جشنواره شرکت دارند.

بر اساس این گزارش، تاکنون بیشترین آثار حاضر در هفتمین جشنواره عمار در موضوعات «بیداری اسلامی و جهانی» با 220 اثر، «تاریخ معاصر ایران و جهان» با 202 اثر و «جنگ نرم» با 124 اثر بوده است و در موضوعات «اقتصاد مقاومتی» 118 اثر، «نقد درون گفتمانی» 108 اثر و «فتنه 88» 10 اثر حضور دارند.

بنابرین گزارش، دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار، در این اطلاعیه از فیلمسازان و علاقمندان خواسته است که ثبت‌نام و ارسال آثار خود را به روزهای پایانی ثبت‌نام جشنواره موکول نکنند تا با مشکلات احتمالی مواجه نشوند.

گفتنی است هفتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار، همچون سال‌های گذشته در ایام بزرگداشت حماسه مردمی «نه دی»، از ۸ تا ۱۷ دی ماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وبسایت این جشنواره به نشانی AmmarFest.ir اثر خود را در یکی از بخش ‌های«فیلم»، «فیلمنامه» و «نقد، مقاله وپژوهش‌های سینمایی» تا ۳۰ آبان و در بخش‌های «فیلم ما»، «تولیدات رادیویی»، «اقلام تبلیغی» و «لوح نگار» تا ۱۰ آذر ثبت‌نام و حداکثر پنج روز پس از آن، اثرشان را دبیرخانه تحویل دهند.

همچنین علاقه‌مندان جهت اکران مردمی فیلم‌های جشنواره عمار نیز می‌توانند با مراجعه به تارنمای جشنواره، نسبت به ثبت نام اکران مردمی، اقدام و فیلم‌های جشنواره را در محل‌های مختلفی مثل مسجد، هیئت، مدرسه، دانشگاه، پایگاه بسیج و... به نمایش بگذارند.

 

برای عضویت در کانال تلگرامی برنا اینجا کلیک کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز