فیلمبرداری «شعله‌ور» با کار در زاهدان و زابل از نیمه گذشت

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۰:۱۳:۰۱
کد خبر: ۴۸۲۸۴۷
فیلمبرداری «شعله‌ور» با کار در زاهدان و زابل از نیمه گذشت
فیلم سینمایی «شعله ور» جدیدترین ساخته حمید نعمت الله پس از فیلمبرداری در شهرهای تهران، زاهدان و زابل از نیمه گذشت.

به گزارش خبرگزاری برنا، فیلمبرداری فیلم سینمایی «شعله ور» به کارگردانی حمید نعمت الله و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی که از ۲۲ مهرماه در تهران آغاز شده است، پس از اتمام فیلمبرداری در تهران در شهرهای زاهدان و زابل همچنان ادامه دارد و تاکنون نیمی از فیلمبرداری این فیلم پشت سر گذاشته شده است.

تاکنون امین حیایی به همراه پسر خود دارا حیایی، زری خوشکام و پانته‌آ مهدی نیا مقابل دوربین رفته‌اند.

در خلاصه داستان «شعله ور» آمده است: چیزی که بیش از همه سختی ها و آشفتگی ها، ذهن و زندگی فرید را درگیر و دچار فشار کرده این است که عددی نشده است و این احساس، همه زندگی او را تحت تاثیر قرار  می دهد و ... .

عوامل فیلم سینمایی«شعله ور» عبارتند از تهیه کننده: محمدرضا شفیعی، کارگردان: حمید نعمت الله، نویسنده: حمید نعمت الله، هادی مقدم دوست، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، دستیار اول کارگردان: سعید بیات، مدیر برنامه ریزی: داوود باقری، صدابردار: علی عدالت دوست، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: محمدرضا شجاعی، مدیر تولید: فرشید رئوفی، جانشین تولید: مرتضی پیرهادی، مدیر تدارکات: سعید رضوی، تدوینگر: مهدی سعدی عکاس: امیرحسین شجاعی، دستیار تهیه کننده: سید سجاد طباطبایی، مشاور رسانه ای: راضیه جباری و مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

 

برای عضویت در کانال تلگرامی برنا اینجا کلیک کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز