۳ خبر از رادیو

دلایل وجود ترافیک تهران/ رادیو نمایش با محیط‌بانان همراه می‌شود

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۵:۲۵:۲۵
کد خبر: ۴۸۳۰۹۶
دلایل وجود ترافیک تهران/ رادیو نمایش با محیط‌بانان همراه می‌شود
پخش برنامه‌های «خانه ما» و «صبح تهران» از رادیو تهران و همچنین پخش نمایش‌های رادیویی «در نوازش‌های باد» از رادیو نمایش، از جمله اخبار صدای جمهوری اسلامی ایران در ۲۵ آبان‌ماه هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا، برنامه «خانه ما» با تمرکز روی موضوعات خانواده، زوایای مختلف این موضوع را مورد بررسی قرار می دهد. برنامه «خانه ما» که هر هفته به موضوعات مختلفی در حوزه خانه و خانواده اختصاص دارد، امروز سه شنبه ۲۵ آبان‌ماه در گفت و گو با ولی‎الله باقریان به اهمیت «حفظ زندگی عاشقانه پس از به دنیا آمدن فرزند» می پردازد.

تهیه و تولید این برنامه بر عهده «گروه اخلاق و زندگی شهروندی» رادیو تهران است. مخاطبان می‎توانند از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۵:۳۰ شنونده این برنامه باشند. ساناز باقری و حماد خزایی تهیه کنندگان، سعید بارانی و اکرم محمدی گویندگان و خسروپور نویسنده، در این برنامه همراه شنوندگان هستند.

همچنین در این شبکه رادیویی، برنامه «صبح تهران» دلایل وجود ترافیک در شهر تهران را بررسی می کند. برنامه صبحگاهی «صبح تهران» تصمیم دارد فردا چهارشنبه ۲۶ آبان‌ماه، همراه با شنوندگان، دلایل اصلی ترافیک در کلان شهر تهران را مورد بررسی قرار دهد.

تهیه و تولید این برنامه بر عهده «گروه تهران و رویدادها» رادیو تهران است. مخاطبان می‎توانند شنبه تا پنجشنبه هر هفته ساعت ۶:۴۰ شنونده این برنامه باشند.

اسماعیل باستانی تهیه کننده و امین قاضی گوینده، در این برنامه با شنوندگان همراهند.

همراهی رادیو نمایش با محیط‌بانان

۲۶ آبان‌ماه، شنونده نمایش رادیویی «در نوازش های باد» از رادیو نمایش باشید. این نمایش رادیویی را داوود نقلانی نوشته که به زندگی ۲ محیط‌بان می پردازد.

در این نمایش رادیویی فریدون محرابی، محمدسعید سلطانی، محمد رضا علی، نورالدین جوادیان، میرطاهر مظلومی، محمد یگانه، بهناز بستان دوست، علی میلانی و تعداد دیگری از بازیگران اداره‌کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می پردازند.

«در نوازش‌های باد» به تهیه کنندگی: محمد مهاجر، کارگردانی: ایوب آقاخانی، صدابرداری: رضا طاهری و افکت: محمدرضا قبادی فر، چهارشنبه ۲۶ آبان‌ماه، ساعت ۱۷:۴۵ روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز