اجرای نمایش «سه روایت از زندگی» به تعویق افتاد

۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۴:۴۳:۴۱
کد خبر: ۴۸۳۴۱۲
اجرای نمایش «سه روایت از زندگی» به تعویق افتاد
«سه روایت از زندگی» که قرار بود از روز دوشنبه یکم آذر ماه اجرا شود تا ۱۱ آذر ماه به تعویق افتاد.

به گزارش خبرگزاری برنا، نمایش «سه روایت از زندگی» که قرار بود از روز دوشنبه یکم آذر ماه، ساعت ١٩ در سالن کنش معاصر اجرای خود را آغاز کند به تعویق افتاد و از روز پنجشنبه یازدهم آذرماه ساعت ١٩ روی صحنه می رود.

ساعده لرستانی کارگردان این اثر در یادداشتی بیان کرد: نمایشنامه «سه روایت از زندگی» نوشته یاسمینا رضا اثری است که بسیار برای مخاطب امروز جذاب و تأمل برانگیز است. دراماتورژی علیرضا میرزایی نژاد در راستای حفظ معانی پنهان نمایش قدم برمی دارد و زوایای دیگری از شخصیت ها و موقعیت ها را در اپیزود ٢ و ٣ در برابر مخاطب قرار می دهد. این نگاه تازه ایست به سرگشتگی انسان و میل او برای دستیابی به چیزهایی که وجودشان نه تنها در زندگی ضرورتی برای تعالی مقام و جایگاه انسانی ندارد، بلکه دست انسان را از برقراری یک رابطه ساده و ضروری، در حد ادراک خواسته های افراد یک خانواده، کوتاه می کند. قطعاً ارائه هر اندیشه و نگاه تازه مستلزم صرف زمان مکفی برای ارائه آن است که این مهم اجرای نمایش را به تعویق انداخت.

«سه روایت از زندگی» به نویسندگی یاسمینا رضا، دراماتورژی علیرضا میرزایی نژاد و کارگردانی ساعده لرستانی و با بازی ساغر عزیزی، بهزاد جاودان فرد، نازنین کریمی و میثاق زارع تا دهم دی ماه روی صحنه خواهد بود.

دیگر عوامل نمایش عبارتند از طراح صحنه و نور: سعید یزدانی، طراح لباس: پریدخت عابدین نژاد، طراح گریم: احمد نگهبان، مدیر تبلیغات: مریم شریعتی، منشی صحنه: مریم کی احمد، اجرای دکور: دکونج (گروه طراحان کنج)، دستیار کارگردان: پوریا کاوه، موسیقی: آرمین ناظم، طراح پوستر و بروشور: رضا موسوی، عکاس: کیارش مسیبی، ساخت تصاویر ویدئویی و تیزر: آیدا آب پرور و آرش آب پرور ( استودیو لانژ)، روابط عمومی و تبلیغات: گروه هنری پژواک.

 

برای عضویت در کانال تلگرامی برنا اینجا کلیک کنید.

نظر شما