در روز کتابگردی صورت گرفت؛

کتابگردی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در قم

۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۳:۲۱:۱۱
کد خبر: ۴۸۳۸۱۲
کتابگردی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در قم
قم - معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به بهانه روز کتابگردی از برخی انتشارات و کتابفروشی‌های قم بازدید و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا، سید عباس صالحی پیش از ظهر پنجشنبه به بهانه روز کتابگردی در هفته کتاب از برخی ناشران و کتاب فروشی‌های استان قم بازدید و با مسئولان آنها گفت‌وگو کرد.

وی ابتدا از کتابفروشی آیت الله العظمی مرعشی نجفی دیدن و سپس با حضور در پاساژ قدس از این مرکز بازدید و با فروشندگان کتاب گفت‌وگو کرد.

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بازدید از انتشارات قائم آل علی(ع) مرکز پخش کتب علامه حسن زاده آملی، کتابفروشی رضوی، انتشارات روحانی، خانه کتاب، انتشارات دارالحدیث و فروشگاه بوستان کتاب دیدن کرد.

وی در ادامه از انتشارات توحید مرکز پخش آثار آیت الله سبحانی و انتشارات مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) مرکز نشر آثار آیت الله مکارم شیرازی بازدید کرد.

صالحی در پایان در مجتمع ناشران حضور یافت و  برخی دیگر از انتشارات کتاب همچون انتشارات دلیل ما، انتشارات حقایق اسلامی، انتشارات اسلامی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نیز از انتشارات ارمغان طوبی، مطبوعات فرهنگی، کومه، بیدار، دارالکتاب اسلامی و فانوس اندیشه بازدید کرد.

در این بازدیدها ناشران و فروشندگان کتاب مسائلی چون پرداخت مالیات و رکود در بازار کتاب را از مشکلات اصلی خود بیان کردند.

نظر شما