رضا مولایى زنگ افتتاح نمایش "خرسی که می خواست خرس باقی بماند" را به صدا درآورد

۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۰۹:۴۹:۴۰
کد خبر: ۴۸۳۹۳۲
رضا مولایى زنگ افتتاح نمایش خرسی که می خواست خرس باقی بماند را به صدا درآورد
رضا مولایى شب گذشته زنگ نمایش "خرسی که می خواست خرس باقی بماند" را در تماشاخانه کنش معاصر به صدا در آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا، شب گذشته پنجشنبه ٢٧ آبان نمایش "خرسی که می خواست خرس باقی بماند" به طور رسمى توسط رضا مولایى افتتاح شد.

این نمایش نوشته خسرو حکیم رابط از پیشکسوتان نمایشنامه نویسی ایران، به کارگردانی حمیدرضا عسکری تا پایان آذر ماه ساعت ٢٠:٣٠ در تماشاخانه کنش معاصر به آدرس میدان فلسطین، خیابان طالقانی، بین خیابان سرپرست و فریمان، پلاک ۵۴٢ روى صحنه خواهد بود.

داستان روایت از گمگشتگی یک خرس است که از خواب زمستانی برخاسته اما به جای جنگل انبوه، کارخانه ایی بزرگ در پیش رو می بیند. خرس ادعای آن دارد که خرس است و خرس می خواهد باقی بماند، اما هیچ آدمی در کارخانه و حتی خرس های در باغ وحش و سیرک حرفش را پذیرا نیستند و به ناچار خرس تسلیم نیروی قدرتمند کارخانه می شود و به عنوان کارگر مشغول کار می شود تا آنجا که زمستان فرا می رسد و خواب زمستانی را برای خرس به ارمغان می آورد. خط کارخانه می خوابد و تصمیم جدیدی برای خرس صادر می گردد...

حمیدرضا عسکری متولد فوق لیسانس مکانیک از تهران و مدرک معادل کارگردانى تئاتر از آلمان است. وی تئاتر را به طور تخصصی از سال ۸۰ شروع کرده و تاکنون به عنوان بازیگر یا کارگردان نمایش هایی چون "نرگس"،"آبتین"،"سلولی به نام من"،"درستکارترین قاتل دنیا"،"اسکار کوچولو"،"The Way (در آلمان)" و ... روی صحنه داشته است.

به ترتیب ورود به صحنه: حسین شجاعی فرد، محمود نصیری فاخر، ساناز فرخ نژاد، مریم تاران، الهه عسکری، کیمیا الوانی، حسن همتی، کامیار محبی، محمد خوشبختیان، علیرضا رشیدی بازیگران این نمایش هستند.

این نمایش پیش از این با شعار تبلیغاتی "من ماشین نیستم" اطلاع رسانی های مجازی خود را آغاز کرده بود که بسیاری از مردم در آن شرکت کردند.

 فروش بلیت های این نمایش از در سایت تیوال است.

نظر شما