اولین برندگان جوایز فیلم اروپا معرفی شدند

۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۱:۱۱:۳۶
کد خبر: ۴۸۳۹۶۴
اولین برندگان جوایز فیلم اروپا معرفی شدند
آکادمی فیلم اروپا فهرست برندگان هفت شاخه از جوایز این رویداد سینمایی را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، هیات داوران جوایز آکادمی فیلم اروپا برندگان جوایز سال 2016 میلادی را در هفت شاخه معرفی کرد و فیلم «سرزمین مین» به کارگردانی «مارتین زاندولیت» با کسب سه جایزه پیشتاز این جوایز نام گرفت.

فیلم آلمانی اتریشی-آلمانی «سرزمین مین» در سه بخش بهترین تصویربرداری، طراحی لباس و چهره‌پردازی موفق به کسب جوایز فیلم اروپا شد و جایزه بهترین تدوین سال 2016 سینمای اروپا نیز به فیلم «Commune» ساخته «توما وینتربرگ» رسید.

در شاخه بهترین طراحی «آلیس نورمینگتون» برای فیلم «حق رای» جایزه را از آن خودکرد و «ایلیا دموتسکی» برای ساخت موسیقی فیلم «دانش‌ْآموز» جایزه بهترین موسیقی متن را دریافت خواهد کرد و «رادوسلاو اوچینا» نیز برای فیلم «11 دقیقه» به عنوان برنده بهترین صدابرداری جوایز فیلم اروپا معرفی شد.

امسال فیلم کمدی-درام  «تونی اردمن» ساخته «مارن اِده» که امسال نماینده سینمای آلمان در جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی نیز هست، در پنج بخش شامل بهترین فیلم، کارگردانی، فیلمنامه و بهترین بازیگر مرد و زن نامزد کسب جایزه جوایز فیلم اروپا در سال 2016 است.

طبق اعلام پیشین امسال «پیرس برازنان» بازیگر سابق مجموعه «جیمز باند» جایزه دستاورد "سینمای جهان" را جوایز فیلم اروپا دریافت خواهد کرد.

برندگان شاخه‌های بهترین فیلم، کارگردان، بازیگری مرد و زن و فیلمنامه‌نویسی جوایز فیلم اروپا طی مراسمی در روز 10 دسامبر (20 آذر) که در شهر «ورشو» لهستان در سال 2016 معرفی می‌شوند.

 

برای عضویت در کانال تلگرامی برنا اینجا کلیک کنید.

نظر شما