معرفی داوران بخش پوستر و عکس جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۴:۱۷
کد خبر: ۴۸۴۵۴۵
معرفی داوران بخش پوستر و عکس جشنواره تئاتر کودک و نوجوان
حمید جبلی، سیف الله صمدیان و سیامک زمردی مطلق داوری بخش مسابقه عکس و قباد شیوا، آرش تنهایی و امیر اسمی داوری بخش مسابقه پوستر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان را به عهده گرفتند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، بخش مسابقه پوستر و عکس جشنواره بیست وسوم تئاتر کودک و نوجوان همدان داوران خود را از میان چهره های شناخته شده عکاسی تئاتر و طراحان پوستر معرفی کرد.

حمید جبلی بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون است که آثار متعددی برای کودکان و نوجوانان دارد. او یکی ازعکاسان پیشکسوت تئاتر است که داوری بسیاری از مسابقات عکاسی را نیز بر عهده داشته است. این هنرمند در کنار سیف الله صمدیان عکاس، فیلمساز و فیلمبردار که داوری، تدریس و برپایی نمایشگاه های تخصصی عکاسی را در پرونده کاری دارد و سیامک زمردی مطلق که دبیری بخش عکس دوره های مختلف جشنواره های تئاتر و برپایی نمایشگاه های عکس تئاتر را به انجام رسانده آثار رسیده به بخش عکس بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان را در همدان داوری خواهند کرد.

قباد شیوا طراح و گرافیست، آرش تنهایی طراح گرافیک و نویسنده که از نسل پنجم طراحان گرافیک ایران محسوب می شود و در حوزه طراحی پوستر، پژوهش و آموزش گرافیک فعالیت دارد در کنار امیر اسمی گرافیست تئاتر که دبیری بخش پوستر و عکس جشنواره های متعدد تئاتری را بر عهده داشته داوری بخش پوستر بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان را بر عهده گرفتند.

بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از ۲۱ تا ۲۷ آذر ماه با دبیری شهرام کرمی در شهر تاریخی همدان برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز