اثری درباره مضرات قلیان؛

«سمفونی مرگ » به تدوین رسید

۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۰۸:۵۰:۳۴
کد خبر: ۴۸۵۱۵۱
«سمفونی مرگ » به تدوین رسید
کارگردان مستند کوتاه «سمفونی مرگ» از اتمام فیلمبرداری این اثر و آغاز تدوین آن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمد کارت با اشاره به این که فیلمبرداری «سمفونی مرگ» تمام شده و این مستند در مرحله تدوین قرار دارد گفت: «سمفونی مرگ» به قلیان و مسائل پیرامون قلیان کشیدن می پردازد.

وی در خصوص علت انتخاب موضوع توضیح داد: قلیان کشیدن به شدت بین همه طیف های مختلف اجتماعی رواج پیدا کرده  و جوانان همه گیر شده است. بنابراین فکر کردیم که بهتر است در این مستند 15 دقیقه ای به این موضوع بپردازیم.

کارت ادامه داد: طبق پژوهشی که برای ساخت این مستند داشتیم، قلیان به عنوان عنصر تفریحی بین جوانان به یک اپیدمی تبدیل شده و ما در این فیلم به این مساله و مضرات آن می پردازیم.

وی  همچنین گفت: «سمفونی مرگ» از نظر فرمی اثری تجربی است و سعی می کند که خلاقیت بصری نسبت به فیلم های اجتماعی دیگر داشته باشد. این اثر درعین جذابیت، مناسک قلیان کشیدن را نشان می دهد و نگاهی کارشناسانه هم به مضرات این پدیده دارد و به قلیان همانند سازی نگاه شده که انگار همه در حال نواختن آن هستند و شهر درگیر یک سمفونی بزرگ است؛ این خاصیت محتوایی مستند«سمفونی مرگ» است.

کارت درباره ساخت این مستند اشاره کرد: «سمفونی مرگ» به همت موسسه آوای هنر سلامت و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به تولید رسیده است.

عوامل این اثر مستند عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان: محمد کارت، فیلمبردار: جواد رزاقی زاده، تدوینگر: بهادر فتاح طاری، صداگذار: بهادر فتاح طاری و صبا ندایی، صدابردار: مهدی کارت، دستیار کارگردان: مهرداد خانی، مدیر تولید: مهدی گنجی، انتخاب موزیک: صبا ندایی، دستیار فیلمبردار: عارف ندایی، طراح گرافیک: احسان رضازاده.

 

برای عضویت در کانال تلگرامی برنا اینجا کلیک کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز