نمایش فیلم مستند «A۱۵۷» در جشنواره «سینیه دو نویی» فرانسه

۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۰۹:۳۸
کد خبر: ۴۸۵۲۳۲
نمایش فیلم مستند «A۱۵۷» در جشنواره «سینیه دو نویی» فرانسه
فیلم مستند «A157» محصول سازمان سینمایی حوزه هنری در جشنواره فیلم «سینیه دو نویی» (Signes de Nuit) فرانسه به نمایش درمی‌آید.

به گزارش خبرگزاری برنا، فیلم مستند «A157» به کارگردانی بهروز نورانی‌پور از تولیدات «مرکز مستند سوره» وابسته به سازمان سینمایی حوزه هنری در بخش رقابتی چهاردهمین دوره جشنواره «سینیه دو نویی» (Signes de Nuit) (امضاهای شب) به نمایش درمی‌آید. فیلم‌های این جشنواره منعکس کننده‌ی دیدگاه‌های نو، تصاویر بدیع و رویکردهای انتقادی به نقاط بحرانی زندگی مدرن بشر هستند. این جشنواره به فیلم‌هایی که زبان تصویری و شنیداری نو ارائه می‌دهند توجه  ویژه دارد و قصد دارد ارتباطی جهانی بین فرهنگ‌های متعدد برقرار کند. 

مستند «A157» تاکنون جوایز بسیاری را در داخل کشور از جمله جشنواره فیلم فجر، مقاومت، سینما حقیقت و ... کسب نموده و این سومین حضور بین‌المللی این فیلم است.

این فیلم در اولین حضور بین‌‎المللی خود در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های مستند و انیمیشن «لایپزیگ» آلمان با یازده اثر دیگر از سرتاسر جهان برای دریافت جایزه کبوتر طلایی این جشنواره به رقابت پرداخت و ضمن استقبال مخاطبین، نامزد دریافت سه جایزه از جمله حقوق بشر، دستاورد فنی و کبوتر طلایی شد. دومین حضور بین‌المللی «A157» در جشنواره فیلم مستند «داکیومنت آرت» آلمان بود.

جشنواره فیلم «سینیه دو نویی» (Signes de Nuit) از 4 الی 14 آذرماه امسال در شهر پاریس کشور فرانسه برگزار می‌شود.

 

برای عضویت در کانال تلگرامی برنا اینجا کلیک کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز