اقدام هنرمندان تئاتر لرستان در حمایت از دانش آموزان محروم

۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۲:۰۹:۵۵
کد خبر: ۴۸۵۳۷۲
اقدام هنرمندان تئاتر لرستان در حمایت از دانش آموزان محروم
گروه سیفا در شهر دلفان لرستان که به تازگی نمایش «پل» نوشته محمد رحمانیان را روی صحنه داشتند، درآمد حاصل از این نمایش را به دانش آموزان محروم یکی از روستاهای اطراف این شهرستان اهدا کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا، نمایش «پل» به کارگردانی علی اکبر محمدپور در آبان ماه به مدت ۱۲ روز روی صحنه بود و هنرمندان گروه سیفا همچون علیرضا حیدری ، سجاد رجبی، سمیرا حیدری، اکرم موسوی، مهرجو مریدی، میلاد ابراهیمی، صبا سلگی ، باقر مهری ، سجاد حیدری و آریا محمدپور در آن ایفای نقش کردند.

این نمایش که در تالار مولوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلفان روی صحنه رفت در هر روز دو نوبت اجرا شد و با استقبال مخاطبان همراه بود. شهرستان دلفان که یکی از شهرهای دورافتاده ایران و استان لرستان محسوب می شود، به لحاظ امکانات از شهرهای ضعیف کشور نیز هست.

خدارحم بابائی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر دلفان درباره بازخورد این اقدام یک گروه تئاتر گفت: این اقدام انسان دوستانه و خدا پسندانه باعث خوشحالی مردم و سرافرازی و خوش نامی هنرمندان تئاتر شده و حرکت علی اکبر محمدپور برای کمک به دانش آموزان محروم جای قدردانی دارد.

نمایش «پل» یکی از معروف ترین نمایشنامه های محمد رحمانیان است که با مشارکت معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش، فرهنگسرای انتظار دلفان، واحد نمایش شهرستان دلفان و شرکت سپیده فیلم در گروه سیفا تولید و اجرا شده است.

 

برای عضویت در کانال تلگرامی برنا اینجا کلیک کنید.

نظر شما
نظرات
امیر پارسایی
|
-
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
0
0
کاش برنا گزارش این حرکت انسان دوستانه را به رئیس جمهور برساند تا از این هنرمندان گمنام دیار لرستان تقدیری شایسته انجام بگیرد واقعا دمشون گرم که با وجود امکانات ضعیف با دانش اموزان محروم احساس همدلی وهم سانی کردند