محمد هادی کریمی:

صداگذاری «کمدی انسانی» آغاز شد

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۱:۱۶:۵۷
کد خبر: ۴۸۵۷۷۷
صداگذاری «کمدی انسانی» آغاز شد
کارگردان «کمدی انسانی» با اشاره به اینکه موسیقی این فیلم در اکراین ساخته می‌شود، اعلام کرد علیرضا علویان صداگذاری فیلم را برعهده دارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، محمدهادی کریمی کارگردان سینما با اشاره به روند پس از تولید فیلم سینمایی «کمدی انسانی» گفت: بعد از پایان فیلمبرداری این پروژه سینمایی، تدوین و صداگذاری  و ساخت موسیقی آن آغاز شده است و در تلاش هستیم تا فیلم را برای اکران آماده کنیم.

وی ادامه داد: بهزاد عبدی ساخت موسیقی را آغاز کرده و این دومین همکاری من با این آهنگساز است که پیش از این با وی در فیلم «برف روی شیروانی داغ» همکاری داشته ام.

کارگردان فیلم «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» توضیح داد: بهزاد عبدی آهنگساز، موسیقی «کمدی انسانی» را در کشور اکراین و با همکاری ارکستر سمفونیک اکراین می سازد.

وی ادامه داد: صداگذاری این پروژه نیز توسط علیرضا علویان در حال انجام است.

کریمی در پایان با اشاره به داستان «کمدی انسانی» گفت: این فیلم یک کمدی موقعیت از زندگی تراژیک فردی است که می بایست علیرغم خواست درونی اش همرنگ با مردم پیرامونش زندگی کند و داستان فیلم از دهه ۳۰ تا ۶۰ در ایران می گذرد.

در این فیلم بازیگرانی چون علیرضا شجاع نوری، هومن سیدی، آرمان درویش، لیلا زارع، فرخ نعمتی، هستی مهدوی فر، مهوش افشارپناه، عباس احمدی مطلق، سعیده عرفان، زینب قادری، حمیدرضا سام خانیان، فتاح نظریان، بابک جعفریه، عطا مرادی و بهاره کیان افشار با حضور نیکی کریمی بازیگران نوجوان: ایلیا نصراللهی، سام غفوری در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز